ظلی:  آه و نفرین پیشکسوتان پشت این فوتبال است

رییس سابق کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال ایران گفت: پیشکسوتان به خاطر کم توجهی از طرف مسئولان فوتبال آه و نفرین خود را نثار فوتبال می کند.

فرامرز ظلی در گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به کم توجهی فدراسیون فوتبال به پیشکسو تان افزود: در ورزش ما برای پیشکسوتان ارزش، توجه احترام لازم از طرف مسئولان فوتبال کشور به پیشکسوتان فوتبال گذاشته نمیشود و حتی بعضی از پیشکسوتان مانند اکبر افتخاری توانایی کارهای اولیه ندارند ، خانواده شان از تامین هزینه های درمان شان عاجز هستند. چنین مسایل باعث دلخوری پیشکسوتان می شود.

وی در مورد مسئولیتش در کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: به خاطر بازنشستگی و دریافت دو حقوق از این مسئولیت کنار گذاشته شدم و ظاهرا فدراسیون تصمیم به تعطیلی این کمیته تنها محل حمایت پیشکسوتان گرفته ولی مسئولان فدراسیون توجه کنند در اکثر سازمان های دولتی واحدهایی مثل کانون بازنشسته ها و عناوین مشابه برای حمایت از بازنشسته وجود دارد که مسئولیت و مدیریت این واحد ها به عهده یک بازنشسته بتواند حلال مشکلات معیشتی بازنشسته هایشان شود. ولی فدراسیون به بهانه ای باز نشستگی من از کمیته پیشکسوتان که ماهیتش حمایت از بازنشستگان و پیشکسوتان فوتبال هست بالطبع مدیریتش هم توسط بازنشسته فوتبال انجام گیرد.

ظلی همچنین گفت:فدراسیون فوتبال یک نهادغیر دولتی بوده بنابراین بازنشسته بودن افراد نمی تواند از حضورشان در فدراسیون فوتبال جلوگیری کند و نباید به بهانه بازنشستگی افراد مجرب و لایق از حضور در پست های اجرایی فدراسیون محروم شوند. برای زسیدگی به مشکلات پیشکسوتان باید یک پیشکسوت در راس این امور بوده تا بتواند به حل مشکلات پیشکسوت به مشکلات معیشتی بپردازد . اما متاسفانه فدراسیون ارزش چندانی برای پیشکسوتان به جای پول با عشق بازی کرده قایل نیست و مشکلات مالی و بیشتر از آن کم توجهی به پیشکسوت باعث شده پیشکسوتان نسل قدیم دل خوشی از فوتبال نداشته، آه و نفرین خود را نثار فوتبال کنند.

601

کد خبر: 760497

وب گردی

وب گردی