پورمختار: کاندیدای نهایی اصولگرایان براساس نظرسنجی‌ها تعیین می‌ شود

این نماینده مجلس دهم نماینده مجلس دهم گفت: جمنا کاندیدای نهایی را بر اساس نظرسنجی مردمی تعیین می کند.گفت: جمنا کاندیدای نهایی را بر اساس نظرسنجی مردمی تعیین می کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص انتخاب کاندیدای نهایی از سوی جمنا در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: جمنا معرفی کاندیداها را برعهده داشت تا از تکثر جلوگیری کند، که این تعداد به 4 نفر رسید.

نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمنا نقشی در تعیین کاندیدای نهایی ندارد، بیان کرد: جمنا قرار نیست به هیچ جمع بندی در خصوص کاندیدای نهایی برسد بلکه این جامعه است که به جمع بندی می‌رسد و از این به بعد جمنا هیچ نقشی ندارد.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا تدبیری اندیشیده شده تا کاندیدای نهایی جمنا انتخاب شود، گفت: این تدبیر به دست جمنا نیست بلکه مردم براساس نظرسنجی‌ها کاندیدای نهایی را تعیین می‌کنند و جمنا نیز از نتیجه نظرسنجی‌ها حمایت می‌کند.

پورمختار با بیان اینکه معرفی کاندیدای واحد از سوی جبهه پایداری و جمنا می‌تواند به عدم پراکندگی آرا کمک کند، ادامه داد: صرف عدم حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری، یک قدم رو به جلو بود و در این حوزه می‌تواند به ایجاد اتفاق نظر بین کسانی که تفکر جمنایی دارند، کمک کند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر من جمنایی است، منتها جمنایی گسترده تر، نه جمنایی موجود، گفت: جمنای موجود محدوده بسیار کوچکی از جریان انقلاب است و توقع ما این بود که به معنی واقعی نیروهای انقلابی را حتی از جریان‌های دیگر جمع کنند.

پورمختار با بیان اینکه جمنا همچنان در قالب اصولگرایی محدود گرفتار شده که این رویه را باید اصلاح کنیم گفت: اگر کاندیدایی که از جمنا وارد انتخابات ریاست جمهوری می شود، پیروزی را به دست نیاورد، این موضوع نشان می دهد که جمنا شکست خورده است و طراحی و اجرای آن اشکال داشته و یکی از دلایل آن نیز این است که جمنا، جمنای واقعی نیست.

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 760537

وب گردی

وب گردی