رئیس واحد ارومیه:برنامه صرفا خودمونی فرصتی برای بیان بی پرده مشکلات و مطالبات دانشجویان است

سومین قسمت برنامه صرفا خودمونی به همت روابط عمومی با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و معاونان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از ارومیه، رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در این نشست صمیمی با دانشجویان که به همت روابط عمومی واحد ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه برنامه صرفا خودمونی فرصتی برای بیان بی پرده مشکلات و مطالبات دانشجویان است گفت: فضای بین مسئولان ودانشجویان باید کاسنه شود و این امر، گامی برای رشد و تعالی دانشگاه است.

دکتر عزیز جوان پور در ادامه با اشاره به برخی از مطالبات و مشکلات دانشجویان گفت: از شرکت دانشجویان در کارآموزی استقبال می کنیم اما این کار، نیاز به اخذ مجوز دارد که پیگیر آن هستیم.

وی در خصوص تردد خودرو های دانشجویان در محوطه دانشگاه گفت: با توجه به محدود بودن فضای حیاط دانشگاه، امکان صدور مجوز برای تمام خودرو های دانشجویان وجود ندارد و در صورت مشاهده ورورد خودرو های بدون مجوز به محوطه دانشگاه، با این خودرو ها و بی مبالاتی مسئولان امر برخورد می شود.

رییس واحد ارومیه با انتقاد از استعمال دخانیات توسط دانشجویان در فضاهای بسته دانشگاه گفت: استعمال دخانیات در فضاهای بسته ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، پس از تذکر در بار اول برای دانشجو کمیته انضباطی تشکیل و حداقل یک ترم از درس تعلیق می شود.

وی در خصوص تعطیلی کلاس ها و عدم تشکیل کلاس های جبرانی جایگزین از سوی برخی از اساتید، تصریح کرد: از حق التدریس این اساتید کاسته شده و در صورت ادامه این روند، در ترم های بعدی از این اساتید برای تدریس در دانشگاه دعوت به عمل نمی آید.

دکتر جوان پور ضمن انتقاد از وضعیت پوششی برخی از دانشجویان اعم از خواهران و برادران در فضای دانشگاه گفت: دانشجویان باید بین فضای دانشگاه و نحوه پوشش، در داخل و خارج دانشگاه توجه داشته باشند و این موضوع بار ها از ناحیه بسیاری از دانشجویان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در ادامه به انجمن های علمی دانشگاه اشاره کرد و گفت: انجمن های علمی باید فارغ از جناح بندی ها و بازی های سیاسی، کار های علمی انجام دهند و در این راستا لازم است تشکل های دانشجویی در انجمن های علمی دخالت نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت برنامه ای برای گسترش رشته های پزشکی و دندانپزشکی ندارد ولی طبق رایزنی های انجام گرفته در تلاش هستیم رشته دندانپزشکی در واحد ارومیه پایه گذاری شود.

رییس واحد ارومیه در پایان به مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ یک از اساتید حق تبلیغ به نفع یا علیه شخص خاصی را در ایام انتخبات ندارند و در صورت مشاهده به صورت موردی با این اساتید برخورد می شود.

کد خبر: 760565

وب گردی

وب گردی