دیدار صمیمانه معاون هنری وزیر ارشاد با استاندار خراسان جنوبی/مرادخانی:فستیوال مجسمه های نمکی نهبندان بین المللی خواهد شد

علی مرادخانی گفت:فستیوال مجسمه های نمکی نهبندان یک رویداد منحصر به فرد ملی است که از سال آینده به رویدادی بین المللی بدل خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت هنری ، علی مرادخانی در دیدار صمیمانه با سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی گفت:خوشبختانه اهالی و مردم بومی منطقه از این رویداد به خوبی استقبال کردند و این اتفاق به استمرار این جشنواره کمک خواهد کرد.
او ادامه داد:حضور بومی ها این فستیوال را از شکلی عاریه ای و دولتی که صرفا برگزار می شود خارج خواهد کرد و این اتفاق منجر به رشد این فستیوال خواهد شد.
معاون هنری وزیر ارشاد گفت:این فستیوال استعداد فرامرزی شدنش وجود دارد و برای دوره بعد و سال آینده هنرمندانی را از دیگر کشورها برای حضور در این فستیوال دعوت خواهیم کرد.
مرادخانی گفت:من پیشنهاد دادم که کتاب این جشنواره در دوبخش بومی و غیر بومی منتشر شود و از هر کتاب یک نسخه به شرکت کنندگان و اهالی این نمکزار داده شود که به عنوان یک پشتوانه ،خود منجر به استمرار این اتفاق خواهد شد.
مرادخانی در پایان تاکید کرد:این جشنواره ها نقش اساسی در کشف استعدادها دارند و از این منظر نخستین فستیوال مجسمه های نمکی نهبندان فضایی را برای کشف این استعدادها به وجود آورد.
در ادامه این نشست استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید بر نقش این فستیوال در گسترش هنر به ظرفیت های توریستی این جشنواره اشاره کرد و گفت:استانداری بدون شک از این رویداد حمایت خواهد کرد

500

کد خبر: 760567

وب گردی

وب گردی