عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهاراتش علیه دانشگاه آزاد اسلامی را تکذیب کرد/ کوچکی‌نژاد: وجود مشکلات مالی در دانشگاه را رد می‌کنم/ فضاسازی کار خوبی نیست

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نقل قول یک خبرگزاری از او مبنی بر وجود انحرافاتی در دانشگاه آزاد اسلامی را تکذیب کرد و آن را مربوط به تحقیق و تفحص از مدیریت‌های پیشین دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

گزارش ایسکانیوز، جبار کوچکی‌نژاد درباره گفت‌وگویش با خبرگزاری فارس در انتقاد از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز صبح تماسی با بنده گرفته شد و درباره دانشگاه آزاد اسلامی ابهاماتی را مطرح کردند، این خبری که زدند را تکذیب می‌کنم. باید اخلاق خبرنگاری در انعکاس نظرات رعایت شود.

او افزود: قبلا در مجلس نهم تحقیق و تفحصی از دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت و نتیجه‌اش اعلام شد. در آن گزارش تحقیق و تفحص اشکالاتی مطرح شد که مربوط به زمان آقایان جاسبی و دانشجو بود. بعد از آن نیز در مجلس بحثی درباره دانشگاه آزاد اسلامی مطرح نشد. حتی یکبار گزارشی از کمیسیون آموزش آمد ولی نمایندگان آن را پس گرفتند چرا که مشکلی نبود و وجود نداشت.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: این خبرگزاری از مشکلات پیشین استفاده کرده و آنها را به دوره کنونی مرتبط کرده است که این برخلاف اخلاق خبرنگاری است و حتما پیگیری خواهم کرد.

کوچکی‌نژاد درباره دوره وجود مشکلی در دوره مدیریت دکتر میرزاده از منظر کمیسیون آموزش مجلس گفت: چندی پیش چند نماینده در کمیسیون آموزش نظری داشتند که آن‌ها هم امضایشان را پس گرفتند. بنابراین ما دیگر موردی در کمیسیون مشاهده نکردیم که بخواهیم پیگیری کنیم و نتیجه آن را گزارش دهیم. باز هم تاکید می‌کنم اینکه بگویند دانشگاه آزاد اسلامی الان مشکل مالی دارد، من این را تکذیب می‌کنم و این نظرات، نظرات درستی نیست.

او در پاسخ به اینکه این هجمه‌ها علیه دانشگاه آزاد اسلامی به چه علت است، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا اینگونه رفتار می‌شود، فردا (یکشنبه) من مجلس هستم و این موضوع را از نماینده این خبرگزاری جویا می‌شوم زیرا وقتی خبری تهیه می‌شود، باید حقایق نوشته شود و تحریف نشود.

این نماینده مجلس با اشاره به مبحث مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وقتی مدیری عوض می‌شود برخی می‌خواهند موجی ایجاد کنند تا ابهاماتی هم برای جامعه و هم برای کسی که شروع به کار کرده است،‌ به وجود آید. باید اجازه دهیم که کارهای اجرایی کشور قانونی پیش رود و اگر هم کسی مشکل دارد حتما بر اساس قانون می‌توان پیگیری کرد، به اعتقاد من فضاسازی اصلا کار خوبی نیست.

200/202

منبع:آنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 760568

وب گردی

وب گردی