افتتاح 6 طرح توسط رییس جمهور و معاونین وزیر صنعت در قزوین

6 طرح فردا با حضور دکتر روحانی و با سرمایه گذاری دو هزار و 565 میلیارد ریال و 42 میلیون یورو افتتاح می شود که برای 500 نفردر استان قزوین شغل ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این سفر 2 پروژه مهم صنعتی استان قزوین توسط دکتر روحانی ابتدا بازدید و سپس افتتاح خواهد شد و 4 طرح دیگر نیز در شهرک صنعتی کاسپین با حضورمعاونین وزیر صنعت،معدن و تجارت و به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

کارخانه« پایا پلاستیک پلیمر » که چاپ فلکسروانواع فیلم پلاستیکی چند لایه را انجام می دهد با سرمایه گذاری ریالی 600 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 9 میلیون و 500هزار یورو و اشتغال زایی برای 90 نفر در استان قزوین افتتاح می شود. هم چنین « کارخانه پیران چوب ایرانیان » تولید کننده انواع نئوپان و اوراق فشرده با روکش ملامینه با سرمایه گذاری ریالی 650 میلیارد ریال وسرمایه گذاری ارزی 8 میلیون و 900 هزار یورو و اشتغال زایی برای 50 نفر آماده بهره برداری است.

گفتنی است کارخانه لنت پارسیان پاس تولید کننده انواع لنت ترمز با سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 6 میلیون و 400 هزار یورو و اشتغال زایی برای 30 نفر در لیست افتتاح فردا قرار دارد. همچنین« کارخانه بنیان کالا شیمی » با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و اشتغال برای 68 نفر و نیز کارخانه بهشت کویر آریانا » تولید کننده لوله و اتصالات از کامپوزیت پلیمری با سرمایه گذاری ریالی 72 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 6 میلیون یورو و اشتغال زایی برای 39 نفر توسط رییس جمهور رسما آغاز به کار می کنند.

🔹 ششمین کارخانه « گل شیر ارمغان » تولید کننده انواع لبنیات با سرمایه گذاری 52 میلیارد ریالی و اشتغال زایی برای 34 نفر نیز در لیست افتتاح فردا قرار دارد.

انتشار:آرش محمدی

کد خبر: 760572

وب گردی

وب گردی