167هزار مترمربع پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در حال احداث است

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال گذشته 181 هزار متر مربع فضای تکمیل شده در استان تهران داشته ایم که در حد قابل قبول و استاندارد است؛ 167هزار متر مربع پروژه نیمه تمام نیز در حال احداث است که بیشتر آن مربوط به واحد علوم و تحقیقات تهران است.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس محسن هاشمی در شورای روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که با حضور جمعی از مدیران کل و روسای واحدهای دانشگاهی استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد واحد دماوند برگزار شد، گزارشی از فضاهای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور و به ویژه استان تهران ارائه داد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اکنون سرانه فضای دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن بیش از یک میلیون و 700 هزار دانشجو از مرز 12 مترمربع عبور کرده که این استاندارد قابل تقدیری به شمار می رود.

وی درباره اولویت‌بندی انجام پروژه‌های عمرانی افزود: با توجه به سیاست‌های عمرانی دانشگاه و بخشنامه‌ دکتر میرزاده مبنی بر اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام واحدها، این اولویت‌ها تعیین و ابلاغ شده است و آنچه در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بر آن تأکید شده گذر از روند کمی به سمت و سوی کیفی‌سازی در واحدهای دانشگاهی است.

در ادامه این جلسه وضعیت عمرانی واحدهای استان تهران در ابعاد مختلف بررسی شد و روسای واحدهای استان تهران به ارائه گزارش و بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

دکتر احمد شمس دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز با توجه به بازدیدی که قبل از شروع جلسه از آزمایشگاه‌ها، کارگاه ها، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت، مجموعه ورزشی و مرکز رشد واحد دماوند داشت، این امکانات را مطلوب خواند و گفت: باید در راستای بهره وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف منابع دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز خرید تجهیزات مشابه به واحدهایی که در مجاورت آنها دانشگاه آزاد دیگر همان امکانات را دارا هستند، داده نشود تا از امکانات به صورت مشترک استفاده شود.

دکتر محمود صفری رئیس واحد دماوند نیز با ارائه گزارش عملکرد این واحد بویژه در زمینه عمرانی، اشعار زیبایی در وصف هاشمی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین مقام معظم رهبری قرائت کرد و خاطره آخرین حضور وی هشتم شهریور سال 1395 را در شهر دماوند گرامی داشت.

در پایان این گردهمایی شمس دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و روسای واحدها با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد دماوند و نثار فاتحه، با آرمانهای شهدا تجدید عهد کردند.

کد خبر: 760575

وب گردی

وب گردی