تخریب دانشگاه آزاد اسلامی بی اخلاقی است/ عملکرد دانشگاه آزاد بر کسی پوشیده نیست

رئیس کتابخانه ملی تخریب و موضع گیری علیه نهادهایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی که سبقه مشخصی دارند را بی اخلاقی خواند و تاکید کرد، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علمی کشور مشخص است و ایجاد هجمه علیه این دانشگاه بی اخلاقی است.

دکتراشرف بروجردی، رئیس کتابخانه ملی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره هجمه ها علیه دانشگاه آزاد اسلامی و عملکرد این دانشگاه در دوره مدیریت دکتر حمید میرزاده گفت: با نگاهی به گذشته دانشگاه آزاد اسلامی می بینیم که اساس و پایه این دانشگاه را آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) بنا کرد و در دوران مدیریت دکتر جاسبی و همچنین دکتر میرزاده تحول بسیار جدی در این دانشگاه ایجاد شده است.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با جذب نیروهای متخصص در علوم مختلف از جمله علوم انسانی زمینه ای را ایجاد کرد تا از همه ظرفیت علمی کشور استفاده شود و به جای اینکه دانشجویان و استادان نگاهشان به بیرون از مرزهای کشور باشد شرایط فعالیت در داخل را داشته باشند.

بروجردی افزود: اساس کار در دانشگاه هیات امناست و خوشبختانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دکتر میرزاده، چهره های شاخص علمی و سیاسی هستند و موقعیتی دارند که برای آحاد جامعه قابل توجه است.

رئیس کتابخانه ملی با اشاره به سیاسی بودن انتخابات گفت: موضع گیری هایی که از برخی افراد برای تخریب نهادهایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد، نشان می دهند این افراد اخلاق مدار نیستند. حلقه گمشده در فعالیت های سیاسی اخلاق است. افراد به اخلاق دینی نیاز دارند تا بتوانند تشخیص دهند چه چیزی برای جامعه مفید است؛ نباید به شخص نگاه کرد بلکه باید به تصمیم گیری ها و عملکرد افراد بنگریم.

او گفت: کسانی که دست به تخریب می زنند، اخلاق را زیر سوال می برند و باعث بی اعتمادی مردم نسبت به مدیران سابق و ارشد نظام می شوند که این موضوع جای تامل دارد. عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی بر کسی پوشیده نیست و باید به آن نگاه کرد.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/انتشار:اخوندی

204

کد خبر: 760606

وب گردی

وب گردی