برنده جایزه ادبی  فرانسه تجدید چاپ شد

کتاب "مثل هیچ‌ کس" اثر دلفین دو ویگان، برنده‌ جایزه‌ ادبی سال 2012  فرانسه با ترجمه‌ صدف محسنی، توسط نشرنگاه منتشر شد و به چاپ دوم رسید.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب "مثل هیچ کس" نوشته دلفین دو ویگان و ترجمه صدف محسنی توسط نشر نگاه به چاپ دوم رسید.

داستان این کتاب، گرد زندگی دو دختر جوان می چرخد، یکی ولگرد و سرگشته‌ کوچه و خیابان و آن یکی دانش‌آموز ، اما در پی تجربه‌های نو برای شناخت زندگی. لو برتینیاک، نوجوانی 13 ساله با دختر هجده ساله بی خانمانی به نام نولون آشنا می شود، و با این آشنایی زندگیش دستخوش تغییراتی می شود. این برخورد بر عکس، بسیاری داستان های مشابه، تباهی در پی ندارد، بلکه حاصل آن شناخت، آگاهی و درکی تازه از دنیاست. «مثل هیچ‌کس» تصویری زنده و جاندار از دغدغه ها، هراس‌ها و دلبستگی‌های نسل جوان امروز فرانسه را با نثری روان و داستانی جذاب برای خواننده اثر به تصویر می کشد.

کتاب "مثل هیچ کس" نخستین بار در سال 1394 توسط نشر نگاه به چاپ رسید و امسال چاپ دوم این کتاب روانه بازار کتاب شده است.

این اثر در سال 2012 موفق به کسب جایزه ادبی سال فرانسه شد. آثار این بانوی نویسنده مخاطبان بسیاری را در فرانسه به خود اختصاص داده است. دو ویگان در این کتاب با نثری ساده و روان به روایت داستان 2 دختر جوان در فراز و نشیب زندگی می پردازد. وی می‌کوشد تا در این کتاب دلواپسی‌ها و ترس‌ها و دلبستگی‌های جوانان امروز فرانسه را به مخاطب نشان دهد.

این کتاب در 231 صفحه با قیمت 16 هزار تومان توسط نشر نگاه به چاپ دوم رسید.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 760643

وب گردی

وب گردی