رقابت دانشگاهیان واحد بناب در بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت

مرحله مقدماتی بیست‌ و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی ویژه استادان، دانشجویان و کارمندان و در دو بخش برادران و خواهران در واحد بناب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دوره از رقابت‌ ها 35 شرکت‌کننده در رشته ‌های ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر برای شرکت در مرحله استانی این مسابقات مشخص و معرفی شدند.
رئیس واحد بناب در حاشیه بازدید از مسابقات، با اشاره به نقش دانشگاه‌ ها در تقویت جایگاه قرآن در سطح جامعه گفت: «قرآن کریم بزرگترین هدیه الهى براى هدایت انسان‌ها و بهترین وسیله برای زدودن افکار و شبهات انحرافى از افکار مردم به خصوص جوانانى است که در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته اند».
دکتر سیدعبداله حجتی افزود: «دانشگاه‌ هایی که کانون‌ ها و مراکز فعال قرآن و عترت دارند می توانند جامعه را به ‌سوی زندگی قرآنی و حیات طیبه تشویق و هدایت کنند؛ لذا گسترش فرهنگ قرآنی از اولویت‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی است تا با برنامه ریزی های مدون و برگزاری جلسات آموزشی و مسابقات قرآنی، نقش موثری را در جهت ترویج این فرهنگ در میان اساتید، کارکنان و به ویژه دانشجویان، ایفا کند.»

کد خبر: 760684

وب گردی

وب گردی