آتش سوزی انبار ذغال در جاده خاوران

آتش سوزی انبار ذغال در جاده خاوران، با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 78 و 63 به همراه تانکر آب و خودرو فوماتیک را ساعت 17:20 روز گذشته روانه جاده خاوران (مسیر غرب به شرق)، حوالی سه راهی سیمان کرد.

حسین کوکبی افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: در یک سوله 300 مترمربعی با کاربری تولید انواع ذغال که در گوشه ای از آن تعداد زیادی کارتن حاوی ذغال و خاک اره نگهداری می شد آتش سوزی رخ داده و تلاش کارگران برای خاموش کردن آتش سوزی بی نتیجه مانده بود.

وی افزود: محل حادثه در جاده های خاکی و کنار تپه های حاشیه جاده خاوران قرار گرفته و دسترسی به سوله بسیار سخت بود که آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و پس از قطع جریان برق و ایمن سازی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده از چندین سمت مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این افسر آماده با اعلام اینکه خوشبختانه کارگران بدون آسیب دیدگی از محل حادثه خارج شده بودند، ادامه داد: نیروهای عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را کاملاً خاموش کردند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری به عمل آوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 760704

وب گردی

وب گردی