نه دکتر دادگان به تاج و ساکت؛در دانشگاه آزاد راحت هستم

طبق خبری که دیشب در ایسکانیوز منتشر شد صبح امروز رییس فدراسیون فوتبال به همراه مدیر تیم های ملی فوتبال کشورمان به دیدار معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج و محمدرضا ساکت صبح امروز با حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با محمد دادگان دیدار و گفتگو کردند.

هرچند که نزدیکان به فدراسیون بر این باورند که این دیدار فقط جهت دید و بازدید نوروزی بوده اما از گوشه و کنار خبر می رسد که این دیدار بی ربط به پرسپولیس و آینده این تیم نبوده است.

شنیده می شود که با پایان یافتن لیگ برتر در فصل جاری علی اکبر طاهری از کار خود در پرسپولیس برکنار خواهد شد و قانون به او اجازه نمی دهد که در این تیم ادامه فعالیت دهد.

ظاهرا فدراسیونی ها پس از مشورت با وزیر به این نتیجه رسیده اند که یک مدیر جدید برای سرخ ها انتخاب کنند که البته سیاست هایش با کادرفنی پرسپولیس یکی باشد و در این بین گزینه ای بهتر از محمد دادگان وجود ندارد که برانکو را هم قبول داشته باشد.

البته خبر می رسد که پاسخ دادگان به فدراسیونی ها نه بوده است. معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به تاج و ساکت گفته که نمی خواهد به پرسپولیس بیاید و در دانشگاه آزاد اسلامی راحت است.

تنظیم و انتشار:آرش محمدی

کد خبر: 760714

وب گردی

وب گردی