افزایش 50 درصدی کالای قاچاق در سال 95

فرمانده ناجا گفت: کشفیات قاچاق کالا توسط نیروی انتظامی در سال گذشته نسبت به سال 94، 50 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان و مدیران ناجای سراسر کشور که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: این همایش با هدف بررسی اقدامات برنامه های سال گذشته و بررسی برنامه ها و اولویت های سال جدید برگزار شده و فرماندهان با برنامه های سال جدید آشنا می شوند.

وی افزود: سال گذشته نیروی انتظامی با راهنمایی مقام معظم رهبری توانست به وظایف خود که بسیار گسترده بود به خوبی عمل کند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه یک میلیون و 700 هزار خودرو به ناوگان حمل و نقل اضافه شده است، گفت: با همکاری نیروی انتطامی تصادفات کاهش پیدا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با انتخابات تصریح کرد: نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته برگزاری یک انتخابات امن را پیش بینی کرده و امیدواریم این آرامش و امنیت در کشور حاکم باشد.

وی افزود: رهبری بر روی امنیت انتخابات تاکید داشتند و امیدواریم با همکاری مردم این امنیت حاکم باشد.

سردار اشتری با اشاره به افزایش 50 درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال 95، گفت: کشفیات قاچاق کالا توسط نیروی انتظامی در سال گذشته نسبت به سال 94، 50 درصد افزایش داشته است. اما این آمار هنوز مطلوب نیست و باید در این زمینه بیشتر کار شود که این امر نیازمند همکاری تمام دستگاه ها است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با همکاری قوه قضاییه و دادستان کل کشور کارها به خوبی پیش می رود و با همکاری بیشتر می توانیم با اقتدار بیشتر با مجرمان برخورد کنیم که موجب تامین امنیت بیشتر در کشور شود و امیدواریم با این همکاری بهتر بتوانیم کار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 760746

وب گردی

وب گردی