هم اندیشی مسئولان ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق(شاهرود)

تاسیسات انتهایی مشهد مقدس میزبان جلسه هم اندیشی روسای ستادی، اداری، مالی و مسئولان ورزش مناطق 12گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بود.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود در اولین روز از این جلسه، مسئولان ورزش مناطق، نقطه نظرات خود در خصوص تقویم ورزشی، نحو برگزاری مطلوب این برنامه‌ها وتوسعه و پیشرفت رشته‌های ورزشی، راهکارها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
اکبر میرزایی رییس امور ورزش شرکت در این رابطه اظهار داشت: سعی نمودیم تقویم ورزشی در ابتدای سال تدوین شود تا پس از طرح و تصویب شورای ورزش شرکت، برای برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر، در اسرع وقت به مناطق 12 گانه ابلاغ گردد.
وی تصریح کرد: تقویم ورزشی 96 را به گونه‌ای تدوین نمودیم که مسابقات رده‌ها و سطوح مختلف این شرکت هیچ گونه تداخل زمانی با مناسبت‌های مذهبی و ایام سوگواری ماه محرم و ماه مبارک رمضان نداشته باشد.
وی ضمن تقدیر از مدیران و روسای ورزشی مناطقی که در سال 95 تلاش وافری برای برگزاری و میزبانی مسابقات مختلف ورزشی داشتند؛ اضافه کرد: امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمودیم که میزبانی مسابقات به همه مناطق برسد.
میرزایی ادامه داد: با هم‌اندیشی روسای ورزش مناطق، آیین‌نامه برگزاری مسابقات ورزشی نیز مورد بررسی قرار گرفت تا نظرات کارشناسی مناطق در این رابطه نیز لحاظ گردد.
وی با اشاره به موفقیت‌های متعدد ورزشی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در سال 95، تصریح کرد: عنایات حق تعالی، تلاش ورزشکاران، همراهی مدیران مناطق، برنامه ریزی درست و بکارگیری مربیان با تجربه‌ توسط روسای ورزش مناطق از مهمترین دلایل کسب این موفقیت‌های ورزشی بود.
رییس امور ورزش شرکت خاطر نشان کرد: روسای ورزش مناطق برای اولین بار میزبان روسای اداری و مالی مناطق 12 گانه بودند تا با هم‌اندشی یکدیگر بتوانند راهکارهای مناسبی جهت کاهش مشکلات مالی ارائه دهند.
میرزایی با اشاره به شعار نامگذاری امسال که بر پایه اقتصاد مقاومتی است؛ گفت: سعی نموده‌ایم تا همه فعالیت‌های ما منطبق با این امر باشد کما اینکه در سال قبل نیز این مهم با دقت رعایت شده و فعالیت‌های ورزشی ما با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه‌ برگزار گردید.
میرزایی در پایان ضمن تقدیر از منطقه شمال‌شرق برای برگزاری شایسته این جلسه هم‌اندیشی، تاکید کرد: مدیر و کارکنان این منطقه همیشه همراه امور ورزش بوده و هستند که این امر موید اهتمام این عزیزان به امر مهم ورزش می‌باشد.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق وظیفه سوخت رسانی به پنج استان مهم خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سمنان و گلستان را بر عهده دارد.

منتشرکننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 760765

وب گردی

وب گردی