مربی استرالیایی گلف: پیشرفت چشمگیری در سطح مربیان و بازیکنان ایرانی دیدم

مربی بین المللی گلف گفت: در سال 2007 در اولین دیدارم با تیم گلف ایران بود که در سطح خیلی ضعیفی قرار داشت.

کیم بالدوین در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص سطح گلف ایران و برگزاری کلاس های آموزشی گفت: من قبل از سفرم به ایران آشنایی دوری با گلف ایران داشته ام؛ در مسابقات 2007 آسیایی تایوان، 2010 آرژانتین و 2012 ترکیه با مربیان و بازیکنان ایرانی ملاقات کرده بودم شناخت کمی از آن ها داشتم. در سال 2007 و اولین بار دیدارم با آن ها سطح شان خیلی ضعیف بود، اما حالا پیشرفت قابل توجهی در گلف ایران دیدم و امیدوارم با برگزاری این دوره از کلاس های آموزشی کمک زیادی به بالا بردن سطح مربیان و بازیکنان ایرانی کرده باشم.

وی در مورد امکانات گلف کشور عنوان کرد: تجهیزات و کیفیت زمین ها در حد پیشرفته نیست؛ تنها تجهیزات آکادمی گلفی که در آن آموزش می دهند در حد بین المللی است. طبق درخواستی که فدراسیون ایران به فدراسیون توسعه جهانی گلف ارسال کرده، من برای آموزش و بالابردن سطح کیفی بازیکنان و مربیان و به روز رسانی اطلاعات آن ها به ایران آمدم؛ هدف و تنها برنامه ما ارتقاء سطح گلف کشور ایران است.

مربی بین المللی گلف افزود: من قصد دارم یک کمک و سرمایه گذاری در فدراسیون گلف ایران انجام دهم؛ تاکنون اسامی بازیکنان ایرانی در رنکینگ فدراسیون نبوده من قصد دارم بعد از برگزاری کلاس ها و تعیین سطح بازیکنان اسامی آن ها را به سیستم رنکینگ بین المللی گلف ارسال کنم تا رنکینگ بازیکنان ایرانی هم بر روی صفحه فدراسیون گلف بیاید.

وی در خاتمه افزود: با به چالش کشیدن بازیکنان و مربیان و تبادل اطلاعات می توان سطح کیفی را بالابرد. با پیدایش استعداد هر فرد می شود نقاط قوتش را افزایش داد، این دوره از کلاس ها می تواند خیلی موثر باشد.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 760831

وب گردی

وب گردی