برگزاری کارگاه‌ خبرنگاری کتاب  در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته علمی و فرهنگی از برگزاری کارگاه‌های هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی با موضوع حفظ محیط زیست، خبرنگاری در حوزۀ کتاب و آشنایی کودکان و نوجوانان با فن نویسندگی در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یحیی دهقانی با بیان این که در کارگاه‌های هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی توجه و تمرکز بیشتر روی حوزۀ نشر و کتاب است، گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران موضوعاتی همچون حفظ محیط زیست، خبرنگاری در حوزۀ کتاب و آشنایی کودکان و نوجوانان با فن نویسندگی در سرفصل‌ برنامه‌های این کمیته مورد توجه قرار گرفته است.

یحیی دهقانی با بیان این‌که کمیتۀ علمی و فرهنگی، کارگاه هم‌اندیشی خبرنگاری در حوزه کتاب را برای نخستین بار امسال در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌کند افزود: ضرورت توجه بیش از پیش به گسترش فرهنگ کتابخوانی و آشنایی افراد جامعه با درونمایۀ کتاب با بهره‌گیری از فعالیت‌های خبری زمینه برگزاری کارگاه خبرنگاری در حوزه کتاب را فراهم کرده است.

مدیر کمیته علمی و فرهنگی گفت: برای انتخاب فرد کارشناس که بتواند مسئولیت دبیری این کارگاه را بر عهده بگیرد بررسی‌های لازم به عمل آمد یکی از پیشکسوتان شناخته شدۀ حوزه خبر و خبرنگاری انتخاب شد.

وی افزود: برای شرکت در این کارگاه از خبرنگاران رسانه‌های گروهی و دانشجویان این رشته در دانشکده خبر دعوت شده که در پایان کارگاه گواهی مربوط به آنان داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

دریافت و انتشار:سلیمی

500

کد خبر: 760865

وب گردی

وب گردی