عملکرد دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی خوب بوده است/مدیران دانشگاه آزاد به مسائل سیاسی ورود نکردند

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر سابقه مدیریتی دکتر میرزاده گفت: عملکرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سه سال اخیر خوب بوده و این دانشگاه به سمت کیفی شدن حرکت می کند.

دکتر احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره هجمه های ایجاد شده علیه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با شناختی که بنده از دکتر میرزاده دارم و باتوجه به اینکه او عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر هم هست؛ در مدت مدیریت دکتر میرزاده امور دانشگاه آزاد سرو سامان پیدا کرده و این دانشگاه به سمت علمی تر شدن حرکت کرده است.

او ادامه داد: دکتر میرزاده در جاهایی که لازم بوده تعداد پذیرش دانشجو را پایین آورده و با جذب اعضای هیات علمی در کیفی شدن دانشگاه آزاد اسلامی گام برداشته است. همچنین برای ارتقای شاخص های اعضای هیات علمی فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

معتمدی افزود: هیچ وقت نشنیده ایم که دانشگاه آزاد اسلامی وارد مباحث سیاسی شده باشد، دکتر میرزاده هم در این مدت معتدل عمل کرده است. در مجموع مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی موفق بوده است. با توجه به سابقه کاری دکتر میرزاده به عنوان معاون اجرایی دولت سازندگی و مدیریت سازمان برنامه و بودجه و فعالیت علمی او در دانشگاه ها از جمله دانشگاه امیرکبیر در سه سال گذشته عملکرد بسیار خوبی هم در دانشگاه آزاد اسلامی داشته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیرگفت: فضای مطبوعاتی و مصاحبه ها نشان می دهد مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به مسائل سیاسی و حاشیه ای ورود نکردند. عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی خوب بوده البته به علت گستردگی این دانشگاه جای کار برای کیفی سازی همچنان باقی است.

او با اشاره به اینکه برخی از افراد ممکن است به علت فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی را به سیاسی کاری متهم کنند، گفت: آیت الله هاشمی موسس و یکی از حامیان دانشگاه آزاد اسلامی بود. فقدان او ممکن است در این موضوع موثر باشد اما تعیین کننده نیست. مجموعه نظام در اصل دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم دارند، ممکن است در جزئیات وزارت خانه ها یا دستگاه ها اختلاف نظر داشته باشند اما در اصل وجود دانشگاه و تقویت آن همه نظام اتفاق نظر دارند بنابراین فقدان آیت هاشمی تعیین کننده این موضوع نیست؛ البته ممکن است برخی افراد هجمه ساز از این موضوع نیز استفاده کنند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 760879

وب گردی

وب گردی