تبدیل دومین بوستان قدیمی پایتخت  به بوستان دوستدار معلول

شهردار منطقه 13  با اشاره به اقدامات مناسبت سازی در بوستان قدیمی خیام از تبدیل این بوستان قدیمی شهر تهران  به "بوستان دوستدار معلول" خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13 با اشاره به مناسب سازی دو بوستان پیروزی و خیام در این منطقه جهت رفت و آمد معلولان گفت : اقدامات لازم در راستای مناسب سازی این دو بوستان در دستور کار حوزه های مربوطه قرار گرفت تا دسترسی این عزیزان به بهره مندی از بوستانها تسهیل شود.

وی هدف از این اقدام را تکریم معلولان و تشویق آن ها به حضور بیشتر در فضاهای شهری عنوان کرد و افزود: ایجاد رمپ و لوپهای مناسب به منظور تسهیل تردد ویلچر، نصب نیمکت ویژه معلولین ، سرویس بهداشتی ویژه معلولان، نصب ستهای ورزشی و وسایل بازی برای استفاده معلولان، ایجاد پارکینگ خودرو و نصب تابلوهای راهنما جهت پارک اختصاصی خودروی معلولین از جمله اقدامات انجام شده برای تسهیل حضور معلولان در این بوستان هاست.

وی با بیان اینکه در در اجرای عملیات بوستان دوستدار معلول معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی مشارکت دارند گفت: با تکمیل عملیات در بوستان خیام در ناحیه یک ؛ به زودی این بوستان جهت بهره برداری افراد توان یاب آماده می شود.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 760888

وب گردی

وب گردی