دین محمدی: باخت استقلال مقابل تراکتورسازی تاثیری در روند آسیایی اش ندارد

مربی سابق تیم استقلال معتقد است شکست استقلال تهران مقابل تراکتور سازی نمی تواند تاثیری در روند نتیجه گرایی استقلال در لیگ قهرمانی آسیا داشته باشد.

سیروس دین محمدی، با اشاره به بازی استقلال و الاهلی در لیگ قهرمانان اسیا در گفت و گو با ایسکا نیوز افزود: باخت استقلال در تبریز باعث نخواهد شد که استقلال از لحاظ فنی و روحی ضربه بخورد و به طور قطع با روند گذشته فنی استقلال با پیروزی مقابل الاهلی به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

وی در مورد حضور جوانان در ترکیب اصلی خاطر نشان کرد: جوانانی که امروز در استقلال بازی می کنند در یک فرآیند سه سال به ترکیب اصلی رسیده اند و این موضوع نتیجه زحمات مربیان رده پایه در آکادمی استقلال است که با استعدادیابی صحیح توانستند بازیکنان رده های پایه به تیم اصلی استقلال رسانده و حتی از لحاظ مالی نیز باعث کاهش هزینه جذب بازیکن شوند . خوشبختانه بازیکنانی مثل فزشید اسماعیلی و امید نور افکن در لیگ قهرمانان تاثیر گزار مستقیم بودند.

دین محمدی در مورد آکادمی استقلال تهران همچنین گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر آکادمی استقلال عملکرد صحیحی داشته و با استعداد یابی صحیح در این فصل امید نور افکن، فرشید اسماعیلی ، محسن کریمی سه بازیکن آدکامی بودند که به ترکیب اصلی استقلال رسیدند.

بازی دو تیم استقلال تهران و الاهلی امارات در چارچوپ هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا روز سه شنبه 5 اردیبهشت ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

601

کد خبر: 760889

وب گردی

وب گردی