اولین شورای تربیت بدنی استان تهران برگزار شد

اولین شورای تربیت بدنی استان تهران در سال 96  به ریاست دکتر احمد شمس در واحد تهران مرکزی  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر گسترش ورزش در سه سطح ورزش همگانی و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی افزود: در سطح واحدهای دانشگاهی استان تهران امکانات و فضاهای بسیار مناسب ورزشی وجود دارد که می توان با برنامه ریزی مدون و بهره گیری از افراد کارآمد و با انگیزه در راس امور ورزش و تربیت بدنی در شورای استان، گام های مثبتی برداشته شود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر نامگذاری سال 96 به سال " اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال " اذعان داشت: در حوزه ورزش نیز همانند سایر حوزه ها ی دانشگاه ، اشتغال زایی و درآمدزایی در اولویت می باشد.
شمس افزود: بی شک حضور افراد با انگیزه با همتی عالی و همچنین با دانش و تخصصی که دارند موجبات ترقی ورزش را با هدفی که عنوان شد می شوند.
وی اظهار داشت: ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر داشتن دانش و تخصص فنی ازروحیه جوانمردی نیز برخوردارند که با از خود گذشتگی و به دور از منیت ها وارد میدان می شوند.
در این نشست محمدرضا پهلوان مدیرکل ورزش‌ همگانی و قهرمانی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تقویم ورزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سال 96 گفت: با توجه به سرانه ورزش استانها فعالیت های گسترده ای را در برگزاری همایش ها و مسابقات استانی آغاز کردیم .
وی افزود: با توجه به پتانسیل موجود در استان تهران اعم از حضور دانشجویان ورزشکار ملی پوش در اکثر رشته های ورزشی و همچنین امکانات و فضاهای ورزشی ، از واحد های این استان انتظار همکاری و کسب عنوان های قهرمانی در سطح کشور بیشتر می باشد.
در این نشست، بعد از رای گیری از مسئولین ورزش 21 واحد استان تهران، طاهر ویسی مدیر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به عنوان رئیس شورا و دکتر سید محمد توسلی مدیر کل تربیت بدنی واحد تهران مرکزی به عنوان دبیر شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انتخاب شدند.
جلسه انتخابات شورای ورزش استان تهران با حضور دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکترمرتضی محمودی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، محمدرضا پهلوان مدیرکل ورزش‌ همگانی و قهرمانی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان ورزش و نمایندگان ورزشی از 21 واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در واحد تهران مرکزی برگزار شد.
شورای ورزش تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران متشکل از 7 نفر؛ یک نفر رئیس، یک نفر دبیر و 5 عضو است که مسئولیت برنامه ریزی و برگزاری مسابقات استان را بر عهده دارند.

کد خبر: 760916

وب گردی

وب گردی