قدرتمندترین «مگان رنو» در راه است

 کمپانی خودروسازی رنو با انتشار یک تصویر پیش نمایش، رسما جدیدترین و قوی‌ترین خودروی رنو RS را تایید کرد. خودرویی که با چراغ‌های روشن زیر پرده استتار کرده است تا در زمان تعیین شده پرده از چهره خود بردارد.

به گزارش ایسکانیوز، قدرتمندترین ماشینی که رنو از خانوده مگان تولید کرده است، خودروی مگان RS 275 تروفی خواهد بود که به لطف استفاده از یک پیشرانه ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، می تواند حداکثر ۲۷۵ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۵۰۰ تولید کند. گشتاور خروجی موتور نیز در ۳۰۰۰ دور بر دقیقه به حداکثر توان ۳۶۰ نیوتن متری می‌رسد که همه این‌ها تنها با مصرف ۷٫۵ لیتر سوخت در صد کیلومتر محقق می‌شود. علاوه بر این‌ها، میزان گازهای خروجی موتور هم به واسطه سیستم جدید اگزوز تیتانیمی Akrapovic با کاتالیزور جدید کاهش چشمگیری داشته است.

حال طبق گفته‌ها، کمپانی خودروسازی رنو برای اطمینان از تولید قدرتمندترین خودروی مگان، علاوه بر بکارگیری سیستم چهارچرخ فرمان پذیر، از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر استفاده خواهد کرد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند نیرویی ۳۰۰ اسب بخاری تولید کرده و به وسیله جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک به خروجی منتقل کند تا هنوز نیامده، رقبای اصلی خود همچون فورد فوکوس RS و فولکس واگن گلف GTI اسپرت S را تهدید کند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 760968

وب گردی

وب گردی