آغاز صحن علنی مجلس شورای اسلامی

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز جلسه علنی امروز(دوشنبه، 4اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور 212نفر از نمایندگان رأس ساعت 9 و 5 دقیقه آغاز به کار کرد.

گفتنی است سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار نشست علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سنگاپور که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه‌اصلاحات‌پیوست‌کنوانسیون‌بین‌المللی‌ایمنی‌جان‌اشخاص در دریا مورخ1974(1353) و آیین نامه بین‌المللی امنیت کشتی ها و تسهیلات بندی (آی. اس. پی. اس) که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت دوجانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره.

-گزارش کمیسیون اقتصادی و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد ، تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده برای این مناطق در پنج سال اخیر

- سوال محمد دهقانی، نماینده چناران ، طرقبه و شاندیز از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

300/300

کد خبر: 760985

وب گردی

وب گردی