پایش برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی

قائم‌مقام برنامه‌ریزی و نظارت معاونت فرهنگی وزارت بهداشت از پایش برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: این کار هر سه ماه یکبار در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسام‌الدین علامه قائم‌مقام برنامه‌ریزی و نظارت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حوزه برنامه‌ریزی و نظارت در سال‌جاری سعی شده است برنامه‌های کاربردی که در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد همه مورد پایش قرار گیرد، گفت: بر این اساس دانشگاه‌های علوم پزشکی مستندات خود را برای معاونت فرهنگی وزارت بهداشت می‌فرستند و این مستندات بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: پایش برنامه‌های کاربردی در دانشگاه‌های علوم پزشکی موجب می‌شود که برنامه‌های مشترک و ملی در دانشگاه‌ها شکل بگیرد و در عین حال نظارت و ارزیابی از طرف وزارت بهداشت نسبت به برنامه‌های فرهنگی انجام شود.

قائم‌مقام برنامه‌ریزی و نظارت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه ما ورود به حوزه برنامه‌ریزی در مقوله فرهنگی است که براساس زمان‌بندی و بودجه‌بندی و مشارکت‌پذیری دانشجویان انجام می‌شود.

علامه اظهار کرد: تصمیم بر این شده است که این گزارش عملکرد هر سه ماه به سه ماه انجام شود و دانشگاه‌های علوم پزشکی هر سه ماه مستندات و برنامه‌ها را می‌فرستند و برنامه‌ها توسط کارشناسان ستادی مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتیجه اعلام می‌شود.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 761036

وب گردی

وب گردی