ابراهیموویچ: تسلیم شدن در بین گزینه هایم نیست

مرد ثابت قدم شیاطین سرخ، بار دیگر نشان داد که تسلیم ناپذیر است.

به گزارش ایسکانیوز، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی منچستریونایتد سر انجام سکوتش را شکست و به مصدومیت شدید خود در بازی برابر اندرلشت واکنش نشان داد.

ایبرا بر اساس گمانه زنی ها تا پایان سال میلادی جاری قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود و البته باشگاه منچستریونایتد هنوز زمان بازگشت مهاجم گلزن خود را اعلام نکرده و آن را به پس از بررسی های لازم توسط متخصصین امر موکول کرده است. ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ نیز پس از پیروزی 2-0 برابر برنلی، نیاز مهاجم بلند قامت تیمش به عمل جراحی را تایید کرد.

اینک خود ابراهیموویچ با ارسال مطلبی در حساب شخصی خود در اینستاگرام گفته است: در وهله نخست باید از شما بابت همه حمایت ها و محبت هایتان سپاس گزاری کنم. این خبر تازه ای نیست که من مصدوم شده ام و از همین رو برای مدتی دور از فوتبال خواهم بود. من از این برهه هم همانند سایر برهه ها خواهم گذشت و قوی تر باز خواهم گشت. تا کنون با یک پا بازی کرده ام پس نباید مشکلی در کار باشد. چیزی که مسلم است، این است که من تصمیم گیرنده زمان توقف (اشاره به خداحافظی اش) هستم و نه چیز دیگری. تسلیم شدن در بین گزینه هایم نیست؛ به زودی می بینم تان.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 761048

وب گردی

وب گردی