شاهرودی: پرسپولیس محکوم به برد است/ قرارداد 5 ساله با برانکو درست نیست

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به احتما 80 در صد از گروه خود صعود می کند.

رضا شاهرودی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: پرسپولیس بازی بسیار سختی را در پیش رو دارد. اما، تیم پرسپولیس نشان داده که در بازی های سخت همیشه پیروز از زمین خارج شده است و من اطمینان دارم که این تیم به موفقیت خواهد رسید و به احتما 80 در صد از گروهش صعود خواهد کرد.


پیشکسوت پرسپولی در خصوص نبود سروش رفیعی و سید جلال حسینی بیان کرد: سروش رفیعی یک بازیکن تکنیکی و تاکنیکی است و نبود او برای تیم سخت است که البته می توان نبود او را در خط هافبک پر کرد. اما نبود سید جلال حسینی برای تیم یک خلاء بسیار بزرگ است و باید این خلاء را با همکاری خط دفاعی پر کرد تا تیم آسیب نبیبند، پرسپولیس در این بازی محکوم به برد است.


وی در خصوص نمایندگان ایران در لیگ قهرمانی آسیا اظهار داشت: به نظر من گروه های دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بسیار آسان تر از پرسپولیس بود و امیدوارم که نمایندگان ما با پیروزی در دو بازی آینده خود از گروه خودشان صعود کنند.


وی در پایان با اشاره به قرارداد بلندمدت با آقای برانکو گفت: من یک کمی حرفه ای صحبت می کنم و حرفه ای باید فکر کنیم. ببینید، پرسپولیس و استقلال بخش عمده اش هوادارانش هستند. چون می دانید که بالاخره از سرمربی بُرد می خواهند امسال هم آقای برانکو این را هدیه داد به نظر من و معقولش این است که دو ساله ببندد بهتر است. 5 ساله از لحاظ مسائل دیگر بهتر است زیرا مربی دیگر خیالش راحت است و در طول فصل که میرود میتواند بازیکنانش را در نظر بگیرد و همه فکر و ذهنش را بدهد برای تمرین و آنالیز کردن تیمش و این هم یک بحث دیگر است.

خبرنگار: محمد حمید جعفری و پورعرب - انتشار دهنده:پورعرب

کد خبر: 761061

وب گردی

وب گردی