آلگری: ماندنم در یوونتوس ارتباطی با فتح سه گانه ندارد

سرمربی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره پیروزی تیمش مقابل جنوا به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، یوونتوس با کسب یک پیروزی خانگی در هفته سی و سوم سری آ، یک گام به کسب ششمین اسکودتوی پیاپی خود نزدیک تر شد. در این مسابقه پائولو دیبالا، ماریو مانژوکیچ و لئوناردو بونوچی و مونوز مدافع جنوا موفق به گلزنی شدند.

سرمربی یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری پس از بازی در گفتگو با میدیاست پریموم گفت: بازی راحتی نبود، جنوا در بازی گذشته و تساوی مقابل لاتزیو عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کرده بود و با بازگشت مربی شان بسیار با انگیزه بودند. آزمون سختی بود، امّا با نگرش و ذهنیت صحیح توانستیم از این آزمون با موفقیت عبور کنیم. جنوا امروز تمام بازیکنان ما را یارگیری کرده بود و فضای زیادی برای بازی نداشتیم، امّا خیلی خوب توانستیم فضا ایجاد کنیم وتوپ را به گردش درآوریم. هنوز اسکودتو را قطعاً فتح نکرده ایم، نیاز به هشت امتیاز دیگر داریم و فرصت کمی برای آماده سازی برای بازی سخت هفته آینده مقابل آتالانتا داریم. امروز تغییرات زیادی داشتیم، امّا این که نتیجه تغییر نکرد، نکته خوبی است.

آلگری افزود: پنج روز تا بازی مقابل آتالانتا فرصت داریم و پس از آن هم باید به مصاف موناکو رویم. گزینه های زیادی در دست دارم و می توانم بازیکنانی آماده برای هر دو بازی داشته باشم. ما هنوز چیزی را فتح نکرده ایم، هرچه به پایان فصل نزدیک می شویم، بازی ها عجیب تر دنبال می شود و نباید سطح تمرکزمان حتی ذره ای پایین تر بیاید.

آلگری درباره اینکه فتح سه گانه کلید ماندن او در یوونتوس گفت: ماندنم بستگی به فتح چیزی ندارد. مهم این است که با انگیزه قوی به سوی اهدافمان حرکت کنیم. در یوونتوس خوشحال هستم، باشگاه هم از بودن من خوشحال به نظر می رسد، قرارداد اکنون در اولویت قرار ندارد، امّا باید بر روی کسب پیروزی تمرکز کنیم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 761081

وب گردی

وب گردی