انصاری‌فرد: مستحق قهرمانی بودیم

مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از قهرمانی در سوپر لیگ یونان به همراه المپیاکوس گفت: همه بازیکنان امشب می‌خواستند جشن قهرمانی را بگیرند و این فتح سوپر لیگ یونان بود.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال المپیاکوس یونان شب گذشته در چارچوب هفته بیست و نهم سوپر لیگ یونان به مصاف تیم گیانینا رفت که با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی رسید و یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی‌اش را مسجل کرد.

کریم انصاری فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از قهرمانی به همراه المپیاکوس در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: در واقع من بسیار خوشحالم که در المپیاکوس بازی می‌کنم. ما شایسته قهرمانی در سوپر لیگ یونان بودیم. تمام تیم‌های دیگر به المپیاکوس احترام خواهند گذاشت. همه بازیکنان افتخار می‌کنند که پیراهن المپیاکوس را می‌پوشند و برای این تیم بازی می‌کنند.

وی درباره خوشحالی پس از قهرمانی در رختکن گفت: همه امشب می‌خواستند جشن قهرمانی را بگیرند و این فتح سوپر لیگ یونان بود. ما زمان زیادی داریم که بخواهیم از این قهرمانی بهره مند شویم و ما به این افتخار می‌کنیم. این دومین قهرمانی من در دوران فوتبالیم بود.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان درباره میزبان هماهنگی‌اش با همبازی‌هایش گفت: فکر می‌کنم که با المپیاکوس کاملا هماهنگ شدم و درک کردم که به مجموعه بزرگ و باشگاه اروپایی پرافتخاری آمده‌ام. در این مسیر تمام بازیکنان به من کمک کردند تا با تیم هماهنگ شوم. هماهنگی من هر روز بیشتر می‌شود و معتقدم که در آینده کمک بیشتری را به تیم خواهم کرد.

کریم درباره اختلاف پانیونیوس، تیم سابقش با المپیاکوس گفت: من به تیم پانیونیوس و تمام بازیکنان و همه افرادی که در این باشگاه مشغول هستند احترام می‌گذارم. این تیم اولین تیمی بود که من در یونان برایش بازی کردم و جنگیدم اما باید اعتراف کنم که تفاوت زیادی میان المپیاکوس با پانیونیوس وجود دارد. المپیاکوس با تمام تیم‌های یونانی متفاوت است. المپیاکوس تیمی است که هر ساله برای قهرمانی در سوپر لیگ یونان می‌جنگد و در اروپا حضور دارد.

انصاری فرد در پایان درباره دیدار برگشت نیمه نهایی‌شان با آ.اک در جام حذفی گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و ما 90 دقیقه پیش رو داریم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به فینال برسیم. به نظرم در بازی رفت نیز مستحق پیروزی بودیم. به خاطر عملکرد بدمان مقابل آ.اک نباختیم بلکه به خاطر تصمیمات داوری این نتیجه حاصل شد. با این وجود تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی برگشت جبران کنیم و به فینال برسیم.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 761128

وب گردی

وب گردی