راموس: شرم‌آور است، این شکست حق رئال‌مادرید نبود/ باید از این ال‌کلاسیکو درس عبرت بگیریم

مدافع کلیدی و اخراج شده تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از شکست شب گذشته تیمش گفت:‌ متاسفانه شانس ثبت یک پیروزی پرگل را از دست دادیم.

به گزارش ایسکانیوز، سرخیو راموس مدافع سفیدهای پایتخت اسپانیا در نشست خبری امروز صبح خود که به اصرار باشگاه هواداران رئال مادرید تشکیل شد، نخست با اشاره به حوادث بازی گذشته تصریح کرد: شرم‌آور است، این حق رئال مادرید نبود که با چنین نتیجه‌ای مواجه شود. با این شکست صدمه دیدیم و مشخص بود که پیروزی در ال‌کلاسیکو گام بلندی در مسیر درست و روشن ما محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: می‌خواستیم پیروزی در ال‌کلاسیکو را به هواداران خود هدیه دهیم. آنها مستحق یک جشن خیابانی باشکوه بودند. حمایت هواداران از ما از دقیقه اول تا ثانیه‌های پایانی بازی تحسین‌برانگیز و قابل ستایش است. سرنوشت در دستان ماست و هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم اما شکست در ال‌کلاسیکو تلخی زیادی دارد. اکنون باید به قهرمانی در لالیگا فکر کنیم و البته به هیچ وجه در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ناامید نباشیم.

راموس با اشاره به اتفاقات لحظه خروج خود از میدان برنابئو گفت: همه جا نوشته‌اند و همه می‌دانند که دست زدن من برای داور یا تیم داوری نبود. خود داور هم در گزارش رسمی بازی این مورد را تائید کرده است. مخاطب من پیکه و مدیرعامل باشگاهش در جایگاه ویژه بود. همان کسانی که قسم می‌خورند رئال مادرید داور را می‌خرد و یک مافیای بین‌المللی است. چهره این مافیای بین‌المللی را همه تماشا کردند. مافیایی که از مدیرعامل بارسلونا برای شام رسمی دعوت کرد و با توهین این شخصیت مواجه شد. مافیایی که در دقیقه دوم بازی یک پنالتی واضح به سودش گرفته نشد و حداقل در 2 صحنه دیگر از اینکه 2 پنالتی بسیار مشخص به سودش اعلام نشد، غرق تعجب و شگفتی بود. مافیایی که پلیس پایتخت اجازه تجمع هوادارانش را در میدان سیبلس نداد.

راموس در مورد ورود آسنسیو به جای گرت بیل گفت: حتی بعضی از بازیکنان داخل زمین هم منتظر ایسکو بودند اما به تعویض زیدان احترام می‌گذارم. ورود آسنسیو از لحاظ روحی و روانی مربی بارسا و مردانش را به هم ریخت. او عالی کار کرد و به نظرم بازیکنی است که می‌توانست از ابتدا در ترکیب تیم باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم. نمی‌شود گذشته را تغییر داد. دو بازی رفت و برگشت بسیار سخت و مهم برابر اتلتیکو مادرید پیش رو داریم و در لالیگا نیز هیچ کدام از بازی‌های باقیمانده حتی برای یک دقیقه ساده و آسان نیستند.

راموس در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران درباره 10 نفره شدن مادرید در بازی شب گذشته، گفت: در چنین سطحی وقتی یک تیم 10 نفره می‌شود بازی از روند طبیعی فاصله گرفته و دستخوش حوادث غیرقابل پیش‌بینی می‌شود. در هر حال در غیاب من مادرید همچنان مادرید بود و ما فوق‌العاده خوب بازی کردیم. باید از چنین بازی پر از حادثه‌ای درس عبرت بگیریم.

راموس در مورد کارت قرمز خود گفت: اخراج من در لحظه مهمی از بازی صورت گرفت. به هرحال آنها در ثانیه‌های پایانی گل زدند. دقیقا در همان زمانی که به «زمانِ راموس» مشهور است. من به پای مسی برخورد نکردم. اگر مسی از من عبور می‌کرد موقعیت مسلم گلزنی نداشت. بعد از تکل متوجه شدم او روی زمین افتاده و بسیار تعجب کردم. اعتراضی به داور ندارم چون گویا داوران فوتبال جزو استثناهای دنیای ما هستند که هر گاه دلشان بخواهد می‌توانند اشتباه کنند. ولی به هرحال ضمن احترام به همه داوران می‌گویم آنها هم مثل ما هستند و واقعا نمی‌خواهم بیشتر از این درباره آن لحظه صحبت کنم.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 761168

وب گردی

وب گردی