تهران - ایسکانیوز: پس از جلسه ی روز دوشنبه هیات مدیره پرسپولیس شایعاتی مبنی بر برکناری علیرضا رحیمی و جانشینی بهروز منتقمی به عنوان سرپرست جدید باشگاه به گوش رسید. منتقمی همیشه یکی از آلترناتیو های مدیران عامل پرسپولیس طی چند سال اخیر بوده است و با اعضای هیات مدیره نیز ارتباط خوبی دارد اما خودش چنین موضوعی را به این شکل رد می کند. به دلیل شایعه ی مدیرعاملی پرسپولیس گفتگویی با وی ترتیب دادیم:

آقای منتقمی شایعات موثقی وجود دارد که گفته می شود شما جانشین علیرضا رحیمی خواهید شد . چنین موضوعی صحت دارد؟

صادقانه جواب بدهم یا غیر صادقانه؟

اگر صادقانه پاسخ دهید که عالی است.

اگر بخواهم صادقانه پاسخ بدهم؛ خیر چنین صحبتی با اعضای هیات مدیره ی باشگاه پرسپولیس با بنده نشده است و در جراید چنین اخباری را شنیدم.

چرا شما همیشه یکی از گزینه های جانشینی مدیرعاملی در پرسپولیس هستید؟

سوال خوبی را مطرح کردی. با توجه به اینکه طی 36 سال پس از انقلاب من همواره در حوزه های مختلف ورزشی سمت هایی را داشتم، چنین شایعاتی همیشه پیرامون من بوده ولی در حد شایعه باقی می ماند.

رویانیان هم پس از کنار گذاشته شدن از مدیرعاملی باشگاه گفته بود در صورتی که منتقمی مدیرعامل باشگاه شود کمک مالی شایانی خواهد کرد.

بله این صحبت را اقای رویانیان داشتند و جالب بود برای من که چنین صحبتی را علنی بیان کردند. اقای رویانیان همیشه به من لطف داشتند و دارند.

رابطه ی شما با اعضای فعلی هیات مدیره ی باشگاه پرسپولیس چطور است؟ صمیمیتی هست یا دورادور ارتباط دارید؟

من با شما هم صمیمی هستم! ولی اگر بخواهم توضیح دقیقی بدهم با اقای مونسان که رییس منطقه آزاد کیش هستند ارتباط خوبی دارم. با آقایان استیلی و زادمهر هم سلام علیکی داریم با توجه به اینکه من تا همین سال پیش در باشگاه بودم خب ارتباطات حفظ شده است.

با اسپانسر فعلی باشگاه چطور؟ شناختی دارید؟

من در امور مالی اصولا دخالت خاصی نمی کنم ولی با اسپانسر نیز ارتباط و احترام متقابلی وجود دارد.

این شایعه ای که گفته می شود اختلاف زیادی بین رحیمی و اسپانسر باشگاه وجود دارد، هیات مدیره تصمیم گرفته کسی را جایگزین رحیمی کند که ارتباط خوبی با اسپانسر نیز داشته باشد. با توجه به اینکه شما نیز تایید کردید ارتباط خوبی با اسپانسر دارید این موضوع را چطور ارزیابی می کنید؟

با توجه به اینکه من در جلسات باشگاه و هیات مدیره حضور ندارم نمی توانم پاسخ درست و دقیقی به شما بدهم.

 
کد خبر: 76124

وب گردی

وب گردی