بازدید اصغر رحیمی از تمرینات تیم‌ملی تکواندو

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک در تمرین عصر روز گذشته تیم‌های ملی تکواندو بانوان و آقایان کشورمان حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، با حضور در تمرین عصر روز گذشته ضمن نظارت بر تمرین ملی پوشان تکواندو آقایان و بانوان دقایقی را با آنها به صحبت پرداخت.

تیم‌ملی تکواندو بانوان با ترکیب فاطمه مداحی، سودابه پورصادقی، ناهید کیانی، طیبه پارسا، حنانه همتی، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی و اکرم خدابنده تمرینات خود را به منظور حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با هدایت مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی پیگیری می کند.

همچنین اردوی مردان ملی پوشان تکواندو کشورمان نیز با ترکیب کامران مردانی‌ پور، آرمین هادی‌پور، هادی تیران ولی‌پور، محمد کاظمی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری، مسعود حجی زواره، امیرحسین ساسان، بهنام اسبقی، پوریاعرفانیان، سعید رجبی، مهدی خدابخشی، سیاوش فخرایی و سجاد مردانی به منظور حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در مرکز جهانی تکواندو در حال برگزاری می باشد.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

کد خبر: 761255

وب گردی

وب گردی