اطلاعیه وزارت علوم برای تعیین تکلیف دانشجویان پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه

معاونت آموزشی وزارت علوم اعلام کرد، ثبت نام شدگان در پژوهشگاه منحل شده مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه برای تعیین تکلیف نهایی مدارک و مستندان خودرا به دانشگاه غیر دولتی -غیر انتفاعی شیخ بهایی ارائه کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این اطلاعیه آمده است:

«پیرو مصوبه جلسه شماره ۸۹۵ شورای گسترش آموزش عالی مورخ ۰۱/‏۱۲/‏۱۳۹۵‬ مبنی بر لغو مجوز و انحلال پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه (خصوصی) و اطلاعیه قبلی مورخ ۰۹/‏۱۲/‏۱۳۹۵‬ وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری، دانشگاه غیر دولتی – غیرانتفاعی شیخ بهائی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان کفیل پژوهشگاه مزبور تعیین شده است. بر این اساس لازم است کلیه ذی نفعان، از طریق مراجعه به سایت این دانشگاه به نشانی: http://www.shbu.ac.ir و یا مراجعه حضوری به نشانی اصفهان، شهر جدید بهارستان، خیابان الفت، مجتمع شماره ۳۳ دانشگاه غیردولتی – غیرانتفاعی شیخ بهائی، فقط در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح مدارک و مستندات تحصیلی خود را تحویل دهند.

مهلت ارائه مدارک از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ تا تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ است و این مهلت قابل تمدید نیست.

پس از انقضای تاریخ فوق، سوابق در کمیته‌ای که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین می‌شود بررسی و با رعایت قانون، نسبت به وضعیت متقاضیان تعیین تکلیف خواهد شد.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 761315

وب گردی

وب گردی