تشکیل جلسه هم‌اندیشی برای رفع مشکلات احتمالی سامانه «منادا»

نشست هم‌اندیشی برای رفع مشکلات احتمالی سامانه نقل و انتقال منادا با حضور نمایندگان 15 واحد دانشگاهی در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هم اندیشی برای رفع مشکلات احتمالی سامانه نقل و انتقال منادا به ریاست علیرضا صامت سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی و کارشناسان حوزه نقل و انتقال دانشجویی واحدهای تهران مرکز، علوم تحقیقات تهران، نجف آباد، خوراسگان، تبریز، قزوین، اهواز، کرمان، مشهد، بندرعباس، بین‌الملل، یزد، گرگان، یاسوج و شهرضا در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.

در این نشست، نظرها و پیشنهادهای کاربران واحدهای دانشگاهی درباره آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی و مشکلات اجرایی سامانه منادا مطرح شد و علیرضا صامت سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و سایر مسئولان مربوط برای رفع مشکلات مدنظر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هدف از راه‌اندازی سامانه منادا به نشانی اینترنتی http://monada.iau.irحذف سفر دانشجویان بین واحدهای مبدا و مقصد و کاهش هزینه و مخاطرات سفر آنان عنوان شده است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 761326

وب گردی

وب گردی