حیدری:  با یک گل هم صعود می کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازی رفت را به الاهلی باختیم اما بازی فردا دستکمی از السد ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، خسرو حیدری با الاهلی امارات گفت: بازی رفت را به الاهلی باختیم اما بازی فردا دستکمی از السد ندارد. در بازی با السد بازیکنان ما جوان بودند و اولین بازی آسیایی برخی از آنها بود.

حیدری ادامه داد: جوانان ما اکنون پخته‌تر شدند، بازی فردا شب کمتر از بازی با السد قطر نیست. می‌خواهیم با حمایت هواداران حریف را شکست بدهیم و فردا به وجود هواداران نیاز داریم تا با پیروزی مقابل الاهلی به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد شرایط بازیکنان استقلال در بازی فردا، گفت: خیلی از بازیکنان ما قبل از بازی رفت با الاهلی در آسیا بازی نکرده بودند و بسیار جوان بودند اما اکنون بازیکنان ما باتجربه‌تر شدند و فردا شانس داریم تا با پیروزی مقابل الاهلی هم صعودمان را قطعی کنیم و هم به صدر جدول برسیم. در بازی با السد قطر نیروی مضاعفی با حضور هواداران به ما دست داد. خود من وقتی پشت پنالتی آخر ایستادم و هواداران را دیدم انرژی مضاعف گرفتم.

حیدری ادامهداد: فردا می‌توانیم برنده شویم البته الاهلی تیم خطرناکی است. بازی قبلی‌اش را برده . الاهلی تیم حرفه‌ای است که مربی خوبی دارد، باید بسیار هوشمندانه بازی کنیم. ما اگر یک بر صفر هم پیروز شویم از گروهمان صعود خواهیم کرد.

601

کد خبر: 761328

وب گردی

وب گردی