هیات علمی  اساسی ترین سرمایه دانشکده علوم پزشکی در تربیت نیروی انسانی دانا و توانمند است

دکتر سعید عسکری دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق هیات همراه از بخش‌ها و واحدهای مختلف دانشکده دندانپزشکی واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز،‌ در این بازدید که با حضور دکتر سیدعلی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، فرایندهای آموزشی٬ پژوهشی و خدمات درمانی در این مرکز دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وضعیت کنونی هیات علمی٬ زیرساخت ها و فضای فیزیکی و امکانات و تجهیزات مورد استفاده، از مهم ترین وجوه ارزیابی آموزش دوره دکتری دندانپزشکی عمومی بود که در این برنامه مورد توجه قرار گرفت.

عسکری در نشست با مسئولان دانشگاه، دانشکده و اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، وجود ظرفیت های گوناگون و متنوع موجود در دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یک فرصت مناسب در راستای تقویت آموزش عالی سلامت دانست.

وی از مسئولان این دانشگاه خواست که دو مقوله تمایز به معنای شناسایی مزیت های نهاد آموزشی و تمرکز به معنای بهبود مؤلفه‌های توانمندسازی، ارتقای فرآیندهای آموزشی و توانایی ایجاد تغییرات مناسب و موثر در ساختار آموزشی را مد نظر قرار دهند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تجلیل از معلمان و کادر هیات علمی پرتلاش موجود که اساسی ترین سرمایه این دانشکده در تربیت نیروی انسانی دانا و توانمند محسوب می شوند بر لزوم توجه به گسترش فضای فیزیکی مناسب و در شان استادان، دانشجویان و بیماران مراجعه کننده تاکید کرد.

عسکری در حاشیه این بازدید با گروهی از دانشجویان این دانشکده دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک با مشکلات آموزشی آنها آشنا شد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 761333

وب گردی

وب گردی