منصوریان: می‌خواهیم فردا جشن صعود بگیریم/ مقابل الاهلی نگران دواخطاره‌ها نیستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا می‌خواهیم با انجام یک بازی خوب، در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیریم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی امارات گفت: به الاهلی خوشامد می‌گویم. آنها در امارات میزبان خوبی برای ما داشتم.

وی ادامه داد:بازی فردا برای ما تعیین کننده است،اگر برنده شویم هم سرگروه هستیم و هم صعودمان قطعی می‌شود.

منصوریان در مورد اینکه بعضی از بازیکنان شما دو اخطاره هستند و برای بازی بعدی احتیاط نمی‌کنید، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما نگران نیستیم. از ابتدای فصل همه بازیکنان جوان خود را بازی دادیم بنابراین نگران دو اخطاره بودن آنها نیستیم. ما می‌خواهیم با ارائه یک بازی تاکتیکی از سد حریف بگذریم و جشن صعود بگیریم.

وی با اشاره به اسپانسر باشگاه استقلال گفت: مسئولیت فروش برعهده مؤسسه کوثر است که بلیط‌فروشی را فردا در ورزشگاه هم انجام می‌دهد.

وی در مورد فشردگی بازی‌های استقلال گفت: ما هر چهار روز یک بازی انجام می‌دهیم و برای مسئولان سازمان لیگ هم قول داده بودیم که خودمان را برای برنامه‌ریزی آنها هماهنگ کنیم. چهار روز چهار روز بازی کردیم و مدتی هم تعطیلات 25 روزه داشتیم. ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. در کل سعی کرده‌ایم از نظر روحی و روانی ریکاوری کنیم و بعد از بازی در لیگ، یکی دو جلسه فرصت تمرین تاکتیکی داشته‌ایم. فضا خیلی کم بود، ما بهترین بازیکنان خود را روانه این بازی می‌کنیم که با حضور یار دوازدهم انرژی مضاعفی می‌گیرند و می‌خواهیم با صبر و حوصله بازی کنیم و نتیجه را بگیریم.

وی در مورد نامه‌ای که به باشگاه استقلال آمده تا کشور سوم را در میزبانی از تیم عربستانی معرفی کند، گفت: افتخاری به این نامه پاسخ داده و ما باید در کشوری بازی کنیم که لیگ حرفه‌ای در آن برگزار می‌شود، کشوری که ما در آن در مرحله بعد با تیم‌های عربستانی بازی خواهیم کرد ازبکستان خواهد بود. بازی در تیم‌های عربستانی در قطر، عمان به سود کشور ما نیست. بدن بازیکنان ما با این شرایط آب و هوایی همخوانی ندارد. از طریق سفیر خودمان در حال رایزنی هستیم تا یکی از باشگاه‌های پاختاکورن،‌ لوکوموتیو را به عنوان میزبان معرفی کنیم. علاقه‌ای به این ندارم که با تیم‌های عربستان مواجه شویم چون باید در کشورهای دیگری از آنها میزبانی کنیم. البته ما می‌توانیم میزبان خوبی برای آنهادر کشورمان باشیم اگر آنها نمی‌توانند بحث دیگری است.

منصوریان با اشاره به پرتاب لیزر از سوی تماشاگران اظهار کرد: خواهش می‌کنم هواداران بدون لیزر به ورزشگاه بیایند. ما به مرزی رسیده‌ایم که نقطه آخر است. کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر شانسی برای تکرار خطا به ما نخواهد داد. اگر هواداری دید که تماشاگری کنار دستش لیزر دارد آن را به یگان ویژه معرفی کند زیرا در غیر این صورت 30 میلیون هوادار استقلال و 80 میلیون ایرانی از کار آن جوانک ضربه می‌خورند. کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین اخطار را برای ما در دو مورد ارسال کرده است 2 پرتاب لیزر، 2 نارنجک‌های دستی‌. کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو مورد به من تذکر داده است یکی لیزر،‌یکی نارنجک دستی هر ایرانی و هواداری که استقلال و پرچم کشورش را دوست دارد در صورتی که تماشاگری چنین حرکتی انجام می‌دهد را لاپوشانی نکند و ‌آن را به اطلاع مسئولان و مأموران برساند. زیرا در غیر این صورت تیم ما محروم از تماشاگر خواهد شد و مجبور می‌شویم در پلی‌آف آسیا بدون حضور تماشاگر بازی کنیم. البته مأموران امنیتی و نظارتی نیز به ما کمک خواهند کرد تا اگر کسی لیزر به ورزشگاه بیاورد دستگیرش کنند. اگر کسی نادانی کند و لیزر بیندازد ممکن است سرنوشت فوتبال و باشگاه ما عوض شود. بعد از این مسابقه هم باید کار فرهنگی اساسی انجام بدهیم. وقتی در بازی با السد قطر لیزر به صورت ژاوی انداختند خودم خجالت کشیدم آن لیزر کل صورت ژاوی را پوشانده بود این مسأله هم فان است و هم دردآور. زیرا ما محروم می‌شویم و در آن صورت تمامی هواداران استقلال آن هوادار را نخواهند بخشید.

وی افزود: تمام نگاه من بر روی سکوهاست، ما فقط دو بازیکن بالای 30 سال داریم خسرو حیدری و مهدی رحمتی بعد از آن بازیکنان ما 29 و 30 ساله هستند. پس از آن بازیکنانمان 21 و 20، 18 و 19 می‌شوند چشم همه ما بر روی سکوهاست. امیدوارم ساعت 8 شب فردا ورزشگاه پر شود. همانقدر که لیزر کار زشتی است نور موبایل‌ها صحنه قشنگی را خلق می‌کند از همه هواداران استقلال می‌خواهم با پیراهن آبی به ورزشگاه بیایند.

601

کد خبر: 761338

وب گردی

وب گردی