فارغ التحصیلان همه دانشگاه های کشور باید از یک سطح کیفی مطلوب برخوردار باشند/مدیران دانشگاه با همان قوت و قدرت به فعالیت های خود ادامه دهند

جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر علی محمد نوریان عصر امروز در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک فرارسیدن عید مبعث رسول اکرم (ص)، گفت: خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا توفیق خدمت در عرصه علم و دانش را در مجموعه ای که با تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی شکل گرفته و با حمایت های مقام معظم رهبری تداوم یافته، داشته باشم.

دکتر نوریان با اشاره به سابقه آشنایی و همکاری خود با آیت لله هاشمی رفسنجانی، هوش بالا، گوش شنوا و صبر زیاد را از خصوصیات ایشان دانست.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی آرزوهای بسیاری برای دانشگاه داشتند که در واقع آرزوهای نظام بود و آرزوی هر فرد دلسوزی این است که دانشگاه به اعتلای علمی و پژوهشی برسد و ما امیدواریم بتوانیم به تحقق این آرزوها کمک کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آشنایی دیرین خود با دکتر میرزاده گفت: دکتر میرزاده در این سالها زحمات زیادی کشیدند و کارهای بزرگ و زیادی انجام دادند و ایشان بود که به بنده اصرار کرد که مسئولیت دبیرخانه هیات موسس را قبول کنم.

وی با بیان اینکه همیشه در کارهای انسانی در مقیاس بزرگ و عظیم ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، افزود: باید از همه مدیران دانشگاه در طول این سالها که چنین شجره طیبه ای را به عمل آورده اند از جمله دکتر جاسبی ، دکتر دانشجو ودکتر میرزاده به نحو شایسته ای تشکر شود.

دکتر نوریان با بیان اینکه اهل علم همیشه ذی قیمت و ذی ارزش هستند از زحمات دکتر رنجبر و کمک های ایشان نیز به دانشگاه تشکر کرد.

دکتر نوریان به حضور و ورود مقام معظم رهبری به بحث دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این توجه ایشان به دانشگاه نشان دهنده اهمیت این دانشگاه و تاثیر آن در کشور است که باید قدردان آن بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سطح کیفی و علمی در دانشگاه ها به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی باید به سطحی برسد که فارغ التحصیلان همه دانشگاه های کشور از یک سطح کیفی مطلوب برخوردار باشند.

وی افزود: توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی از جمله تاکیدات ریاست محترم هیات امنا و موسس می باشد.

دکتر نوریان با اشاره به شرایط دانشگاه و کشور، گفت: باید به شکلی عمل شود که هیچگونه خللی در امور جاری دانشگاه پیش نیاید و مدیران با قوت و قدرت و توان سابق به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: من به عنوان یک مدیر استراتژیست، استراتژی هایی را برای اداره دانشگاه در نظر دارم که انشاء الله با مشورت و ارائه نظرات همه اعضای هیات رئیسه و مدیران آنها را اعلام خواهم کرد.

در این جلسه اعضای های رئیسه ضمن خیر مقدم به دکتر نوریان برای ایشان آرزوی توفیق کردند و از زحمات دکتر میرزاده در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه تشکر کردند.

کد خبر: 761354

وب گردی

وب گردی