رئیسی: دروغ و افترا موجب شده تا رقابت‌های سیاسی از منویات رهبری فاصله بگیرد

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته دروغ، تهمت، افترا، موجب شده تا رقابت‌های سیاسی و اجتماعی از آن چه امام و رهبری می‌خواهند فاصله بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای ستاد مرکزی خادم ملت با بیان این که حرکت های مردمی و خالصانه است که کار را به نتیجه می رساند گفت: مردم علاقه‌مند را که از سراسر کشور مراجعه می کنند ساماندهی کنید؛ چرا که هر کسی با هر بضاعتی محترم است.

وی افزود: امروز مطالبات اصلی مردم در حوزه رفع معضل بیکاری و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

وی با اشاره به این که فعالیت انتخاباتی جریان نیروهای انقلاب باید کاملا اخلاقی و با رعایت تقوای جمعی باشد، گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته دروغ، تهمت، افترا، موجب شده تا رقابت‌های سیاسی و اجتماعی از آن چه امام و رهبری می خواهند فاصله بگیرد.

همچنین در این دیدار میثم خاکباز، رئیس ستادهای مردمی خادم ملت نیز با اشاره به استقبال گسترده مردمی جهت راه اندازی ستادهای تبلیغاتی در سراسر کشور گفت: این استقبال ها که از سوی جوانان و دانشجویان انجام گرفته است موجب شده تا ستادهای مرکزی از موج جریان های مردمی عقب بمانند و در همین راستا طرح ۱۰۰۱ ستاد که از سوی ستاد خادم ملت مطرح شد در حال تکمیل است.

وی خطاب به «حجت الاسلام والمسلیمن رییسی» افزود: در واقع مردم به صورت خودجوش پیشتاز در ساماندهی و سازماندهی حمایت از شما هستند.

خاکباز با اشاره به مطالبات مردم گفت: مردم خواستار آن هستند فردی در راس قوه اجرایی کشور قرار گیرد که ضد فساد، ضد فقر، طرفدار محرومان و مستضعفان باشد و این موارد را امروز مردم در وجود شما یافته اند.

302/302

کد خبر: 761383

وب گردی

وب گردی