فن‌بازار مسیری برای ایجاد کریدور صادرات محصولات سلول‌های بنیادی است

دبیر دومین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: فن بازار یکی از اصلی‌ترین بخش‌های جشنواره امسال است. این رویداد مسیری برای ایجاد کریدور صادرات محصولات سلول‌های بنیادی است.

به گزارش ایسکانیوز، امیرعلی حمیدیه دبیر دومین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: جشنواره امسال نیز مانند سال گذشته بخش‌های مختلفی دارد که یکی از این بخش‌ها، کنگره بین‌المللی است و سخنرانان داخلی و خارجی در این کنگره بین‌المللی در حوزه‌های مختلف سلول‌های بنیادی سخنرانی خواهند داشت.
به گفته حمیدیه، قسمت بعدی این جشنواره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی است. حدود 15 کارگاه آموزشی در حوزه‌های مختلفی مانند سلول‌های پرتوان القایی و غیره برگزار می‌شود.
دبیر دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بیان کرد: در بطن این جشنواره نمایشگاهی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز برگزار خواهد شد که در حال حاضر حدود 70 شرکت دانش‌بنیان در این حوزه فعال هستند.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزاری فن بازار است. در این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار صاحبان سرمایه قرار گرفته و مذاکراتی برای سرمایه‌گذاری تولید محصولات دانش‌بنیان صورت خواهد گرفت.

کد خبر: 761390

وب گردی

وب گردی