بازدید  تیم های EMT از سازمان ها و تجهیزات امدادی،بهداشتی و درمانی تهران

سومین روز از حضور اعضای اجلاس تیم های EMT در تهران می گذرد و این تیم در روز سوم حضور خود از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به عملیات های حرفه ای سازمان امداد و نجات،پایگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی،مرکز مدیریت بحران شهر داری تهران و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، اعضای این تیم به همراه معاونت محترم آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور و همکارانشان ضمن حضور در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران ضمن حضور در نشستی صمیمانه با ریاست سازمان از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به عملیات های حرفه ای آن سازمان بازدید بعمل آوردند.

همچنین در این نشست که با حضور دکتر صفاریه معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ، وی در خصوص توانمندیها و گزارش عملکرد آن معاونت در سال ۱۳۹۵ مطالبی را ارائه کرد.

همچنین در ادامه بازدید های تیم های EMT سازمان بهداشت جهانی در سومین روز حضور در تهران اعضای تیم به همراه معاونت آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور از پایگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی واقع در مترو صادقیه و اتوبوس آمبولانس های مستقر در مترو بازدید کردند.

در این بازدید که با استقبال بسیار زیاد اعضای تیم های EMT ,WHOمواجه شد اعضا از امکانات سخت افزاری و تجهیزات و امکانات موجود در پایگاه، اتوبوس آمبولانس و MOBIL DISPATCHبازدید بعمل آورند.

پس آن در بعد از ظهر ضمن بازدید از مرکز مدیریت بحران شهر داری تهران ضمن استماع گزارش مسوول محترم مرکز از امکانات ،ماکت ها و سامانه های طراحی شده جهت جمع آوری اطلاعات در خصوص تمامی حوادث در محدوده شهر تهران بازدید کرد. در انتهای برنامه کاری میهمانان WHO از EOC وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بازدید کرد.

دریافت و انتشار:نیوشا یعقوبی

701/701

کد خبر: 761396

وب گردی

وب گردی