حاجی: رعایت اخلاق خط قرمز ستادهای اصلاح‌طلبان است

رئیس ستاد حسن روحانی در تهران گفت:‌ در ستادهای اصلاح‌طلبان رعایت اخلاق و قانون مداری ر ا به عنوان خط قرمز خود در نظر گرفته‌ایم و شعار هر فرد یک ستاد را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی حاجی در سمینار آموزشی و توجیهی مدیران و عوامل اجرایی ستادهای انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان، مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اظهار کرد: همین حساسیتی که خداوند متعال در انتخاب نماینده برای آخرین دینش در زمین داشته را ما باید در مورد نمایندگانی که می خواهیم برای انتخابات به مردم معرفی کنیم داشته باشیم. این طور نیست که ما در قبال انتخابات مسئولیت نداشته باشیم. عقد برادری با کسی نداریم. اگر از پیمانشان عدول کنند ما هم رایمان را پس می‌گیریم.

وی در ادامه گفت: حواسمان باشد کار سختی در پیش داریم. فکر نکنیم که اقبال مردم به ما دائمی است و همچنان در وضعیت انتخابات سال پیش هستیم باید در کارهایمان جدیت داشته باشیم. در همین راستا شعار هر فرد یک ستاد را در نظر گرفتیم.

وی افزود: یعنی ما خودمان را بالادستی مردم نمی‌دانیم و فکر می‌کنیم هرکسی می‌تواند بهترین ستاد را برای تبلیغات داشته باشد، فضای برای خلاقیت‌ها باز است و همه باید بتوانند توانایی خود را در امر خطیر انتخابات بروز دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ارتباط با خط قرمزهای مدنظر گرفته شده یادآور شد:‌ رعایت قانون پایبندی به قانون و اخلاق خط قرمز مدنظر ماست. نباید به خودمان اجازه بدهیم قوانین مصوب و لازم الاجرا ندیده گرفته شود. رفتار جوانمردانه و اخلاق هم مهم است. رفتارهای اجتماعی ما بایدبه گونه ای باشد تا الگوی یک رفتار رقابتی و سالم باشد. رعایت اخلاق و قانون ویژگی اصلی این ستاد است

این عضو شورای عالی سیاستگذاران اصلاح‌طلبان در ارتباط با همزمانی دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اظهار کرد: هر کدام از این دو انتخابات جایگاه خودش را دارد. این طور نباشد به دلیل اهمیت شوراها در شهرمان ریاست جمهوری را در سایه قرار دهیم. قطعا موفقیت در ریاست جمهوری اهمیت بیشتری دارد چرا که نتیجه‌اش در کل کشور تاثیر می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: ما بخش مهمی از وقت، کار، تلاش و ابتکارمان را به کار می گیریم تا جایگاه انتخابات ریاست جمهوری فراموش نشود و ان‌شاء‌الله بتوانیم در هر دو انتخابات پیروز شویم.

302/302

کد خبر: 761475

وب گردی

وب گردی