یواخیم لو جانشین زیدان می شود

یک نشریه اسپانیایی از سرمربی تیم ملی آلمان به عنوان گزینه احتمالی جانشینی زین‌الدین زیدان در تیم فوتبال رئال مادرید نام برده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از نشریه آس اسپانیا، اگر تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل هیچ جامی کسب نکند، زین‌الدین زیدان اخراج می‌شود و یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند جانشین این مرد فرانسوی شود.

بعد از بازی‌های ضعیف رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شکست 3 بر 2 خانگی این تیم برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو، زنگ‌های خطر در سانتیاگو برنابئو به صدا درآمده است و این احتمال وجود دارد مردان زیدان که از جام حذفی اسپانیا هم کنار رفته‌اند، هیچ جامی کسب نکنند.

آنها نه تنها در لالیگا صدر جدول را به بارسلونا تقدیم کرده‌اند، بلکه در اروپا هم رقیب سرسختی مانند اتلتیکومادرید دارند که در فصول اخیر نشان داده است می‌‌داند چگونه باید همشهری سفیدپوش خود را متوقف کند.

در حالی از یواخیم لو به عنوان گزینه جانشینی زیدان نام برده می‌شود که او تا سال 2020 با تیم ملی آلمان قرارداد دارد و امسال باید این تیم را در جام کنفدراسیون و مرحله انتخابی جام جهانی 2018 هدایت کند.

یکی از ایرادهای اصلی که به سبک مربیگری زیدان در رئال مادرید گرفته می‌شود، حمایت بی‌قید و شرط او از مثلث BBC‌ (گرث بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو) با وجود همه ضعف‌های این سه بازیکن در فصل جاری بوده است که نمونه بارز آن در ال‌کلاسیکو رخ داد.

زیدان با وجود تأکید اکثر رسانه‌ها و هواداران بر آماده‌‌تر بودن ایسکو نسبت به بیل، بال ولزی‌اش را در ترکیب اصلی قرار داد، کسی که آنقدر ضعیف ظاهر شد که در اواسط نیمه اول مجبور به تعویضش شد. کریم بنزما هم دیگر بازیکن ناکارآمد رئال بود که یکی دو موقعیت خوب گلزنی را برای رئال مادرید به هدر داد. رونالدو نیز با وجود موقعیت‌هایی که داشت نتوانست توپی را وارد دروازه بارسلونا کند.

کد خبر: 761481

وب گردی

وب گردی