فرماندار لاهیجان:شرکت در انتخابات مردم سالار بودن کشور را در دنیا نشان می دهد

همایش مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور مدیران  واحد های اقامتی و پذیرایی ،دفاتر خدمات هواپیمایی و هنرمندان صنایع دستی به میزبانی اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در سالن خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا آذرپور ، معاون اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان ضمن تشکر فراوان از حضار و مسئولان بویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان دکتر سهراب کرد رستمی امید آن داد که تابستان پیش رو نیز همچون نوروز در فرآیند پذیرایی و گردشگری فعالیت، چشمگیری انجام گیرد.

در این مراسم، سید محمد احمدی ،فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) صنعت گردشگری را صنعت بسیار ارزشمندی برای استان گیلان دانست .وی از افزایش 28% در زمینه گردشگری در نوروز 96 نسبت به 95 در این استان خبر داد و افزود:« مدیریت و هدایت گردشگران و خدمات رسانی و برقراری امنیت کار بسیار آسان و راحتی نیست و نیازمند فکری منسجم است و این امر مستلزم این است که زیر ساخت های مدیریتی خود را قوی کنیم و با مدیریتی جهادی در این مسیر حرکت کنیم».

احمدی انتخابات پیش رو را رویداد بسیار بزرگی دانست و تصریح کرد:«شرکت در انتخابات مردم سالاری بودن کشور را در عرصه دنیا نشان می دهد و این موضوع باعث جلوگیری از دخالت بیگانگان در سرنوشت و آینده ی کشور می شود».

احمدی با بیان اینکه شرکت در انتخابات را برای همگان تکلیف دانست اظهار کرد:« با انتخاب اصلح امنیت کشور تعیین می شود و ما موظفیم از آرای مردم عزیزمان صیانت کنیم».

در ادامه برنامه، رضا علیزاده، مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان ، ضمن اشتغال زا بودن صنعت گردشگری ذکر کرد:« دستگاه های اجرایی باید با هم افزایی سطح انتظار گردشگران را برآورده کنند و با ارائه ی خدمات مطلوب رضایتمندی گردشگران را جلب نمایند».

وی گفت:« بعد از اتمام سفر های نوروزی امسال استان گیلان در رتبه دوم کشوری از نظر گردشگری قرار گرفت و این موضوع میل بیشتر سفر ها به استان گیلان نسبت به سایر استان ها بیان دارد». وی در ادامه ذکر کرد: «ما باید شرایط ایمنی سفر را افزایش دهیم تا شاهد کاهش تصادفات در سطح استان باشیم».

علیزاده دررابطه با مشارکت حداکثری انتخابات تاکید کرد:« شرکت در انتخابات یک مسئولیت اجتماعی است و همه ی ما باید نقش خود را ایفا کنیم و این مشارکت مهم دارای ابعاد بین المللی و داخلی را در پی دارد».

وی افزود یک شهر زمانی شاخص می شود که ما ایستایی و ماندگاری مسافران و توریست ها را حفظ کنیم و این امر با داشتن هتل های زیبا و رستوران ها خدمات رسان در سطح بالا مسیر می شود.

مراسم با تجلیل از خادمین حوزه ستاد اجرایی خدمات گردشگری شهرستان لاهیجان خاتمه یافت.

کد خبر: 761557

وب گردی

وب گردی