پیام تبریک رییس واحد رودان به مناسبت نایب قهرمانی ابراهیم داوری در وزنه‌برداری المپیک

در پی حضور مقتدرانه تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک پیشکسوتان نیوزلند ، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با صدور پیامی از ابراهیم داوری  نایب قهرمان این دوره از مسابقات تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن داوری در این پیام کسب مقام نایب قهرمانی المپیک به همراه تیم ملی در عرصه بین المللی رقابت های وزنه برداری المپیک پیشکسوتان نیوزلند را به ابراهیم داوری دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی و وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم را جامعه ورزشی و مردم شریف و پهلوان پرور شهرستان رودان و خانواده محترم ایشان تبریک گفت.

متن پیام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان به این شرح است:

قهرمان افتخار آفرین ایران زمین، جناب آقای ابراهیم داوری

با سپاس به درگاه خداوند عزوجلّ، کسب مقام نایب قهرمانی المپیک به همراه تیم ملی توسط جنابعالی در عرصه بین المللی رقابت های وزنه‌برداری المپیک پیشکسوتان نیوزلند ،موجب شادی و افتخار مردم ایران بویژه مردم شریف شهرستان رودان گردید، این افتخار بزرگ و ماندگار را به جنابعالی، خانواده محترم، مربیان، جامعه ورزشی و شهروندان تبریک می گویم.

از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون شما و تمامی جوانان برومند و توانای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف از جمله میادین ورزشی در دستیابی به اهداف بلند و ایستادن بر قله های رفیع قهرمانی در جهان را مسئلت می نمایم.

حسن داوری

ریاست دانشگاه آزاداسلامی واحد رودان

کد خبر: 761586

وب گردی

وب گردی