ذوالفقار نسب : جذابیت ، حضور جوانان و استقبال  تماشاگران مزایای لیگ شانزدهم بود

کارشناس فوتبال گفت: در لیگ شانزدهم وجود جذابیت و استفاده مربیان از جوانان در ترکیب تیمشان از مهم ترین مزایای لیگ شانزدهم بود.

بیژن ذو الفقارنسب در گفت و گو در مورد وبژگی های مثبت لیگ فصل 95-95 به ایسکانیوز گفت: لیگ این دوره تا هفته 25 دارای جاذبیت و حساسیت و فشردگی همراه با به کیفیت فنی مناسب بود و این کیفیت فنی باعث ایجاد جاذبیت شده در نتیجه باعث استقبال تماشاگران در ورزشگاه های مختلف به ویژه ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های تیم های اصفهانی گشته منجر به ایجاد شور ونشاط در محل برگزاری مسابقه شده بود.

وی در مورد یکی دیگر از مزایای لیگ شانزدهم افزود: یکی از اتفاقات مهمی که در لیگ این دوره استفاده اکثر تیم های لیگ برتر از بازیکنان امید و جوانان بود که خوشبختانه جوانان خیلی پاسخ اعتماد مربیان دادند و این عملکرد شان به گونه ای بوده به زودی خیلی از این جوانان را در تیم ملی خواهیم دید.

ذوالفقارنسب : تعطیلات مکرر ، عملکرد ضعیف فرهنگی ، مشکلات اقتصادی ضعف های لیگ شانزدهم بود

سرمربی اسبق تیم فوتبال سایپا تعطیلات مکرر لیگ ، رفتار های غیر فرهنگی و مشکلات اقتصادی باشگاهها را به عنوان مهم ترین نقاط ضعف لیگ شانزدهم دانست.

ذوالفقارنسب در مورد نقاط ضعف لیگ فصل 95-96 همچنین گفت: تعطیلات مکرر که در برخی از زمان هابه خاطر مسابقات تیم ملی اتفاق می افتاد بر روی روند رقابت ها و کیفیت های فنی تیم تاثیر فراوان داشت و حتی باعث تغییر ترکیب تیم ها به طور ناخواسته دستخوش شده بود و بدنسازی مضاعف موجب افت بدنی و فنی تیم ها می شد.

وی در مورد مسایل فرهنگی لیگ شانزدهم خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از ویژگی های منفی این لیگ عملکرد ضعیف فرهنگی در تمام سطوح که شامل برخورد نامناسب با تیم ها ، داوران و برخی از بازیکنان توسط تماشاگران و همچنین رفتار نامناسب بعضی از بازیکنان و مربیان در زمان برگزاری مسابقات بود.

مربی اسبق تیم ملی در جام جهانی 1998 با اشاره به مشکلات اقتصادی باشگاه های کشور افزود: بدهی و مشکلات اقتصادی و مسایل مانند محرومیت تیم های کشورمان از حضور در بازار نقل و انتقالات و کسر امتیاز نمی تواند وجاهت خوبی در سطح ملی و بین المللی برای باشگاه های فوتبال کشورمان داشته باشد.

ذوالفقارنسب: شناخت برانکو از تیم فوتبال ایران ، استفاده منصوریان از جوانان مهم ترین ویژگی مربیان سرخابی بود

سزمربی اسبق استقلال متعقد است مهم ترین خدمتی که منصوریان این فصل به استقلال کرده استفاده از جوانان در ترکیب اصلی تیم که این جوانان به خوبی در روند موفقیت آبی پوشان پایتخت تاثیر گزار بودند و عملا اگر این بازیکنان وارد مسایل حاشیه ای نشوند چندین سال می توانند استقلال را بیمه کنند و به پیراهن تیم ملی نیز برسند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قهرمانی پزسپولیس همچنین گفت: برانکو ایوانکوویچ حدود 7 سال در فو تبال ایزان فعالیت کرده و به خوبی با زیز و بم فوتبال ایران آشنا شده و با حضور 3 ساله اش در پرسپولیس توانست با آشنایی بهتر با شرایط این تیم به قهرمانی زود هنگام برسد

کد خبر: 761613

وب گردی

وب گردی