کره شمالی رزمایش روز سه‌شنبه خود را مهم توصیف کرد

کره شمالی تمرینات توپخانه‌ای روز سه‌شنبه خود را که به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد تشکیل ارتش برگزار شد، یک رزمایش مهم و کاملا موفقیت‌آمیز توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، کره شمالی روز چهارشنبه تمرینات توپخانه‌ای روز سه‌شنبه خود را که به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد تشکیل ارتش این کشور و تحت نظارت کیم جونگ اون، رهبر این کشور برگزار شد، یک رزمایش مهم و کاملا موفقیت‌آمیز توصیف کرد.

بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، مقامات پیونگ‌یانگ سالگرد تشکیل ارتش کشورشان را با برگزاری مهمترین تمرینات توپخانه‌ای موفقیت‌آمیز که تحت نظارت و به فرمان رهبر این کشور در شهر بندری وونسان در شرق کره شمالی برگزار شد، جشن گرفتند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی افزود در این رزمایش زیردریایی‌های نیروی دریایی به سرعت در آبها شناور شدند تا کشتی‌های دشمنان را (به صورت نمادین) هدف اژدرهای خود قرار دهند در حالی که همزمان با این عملیات، جنگنده‌های ارتش نیز مواضع و نیروهای دشمن را بمباران می‌کردند.

این خبرگزاری به نقل از رهبر کره شمالی اعلام کرد: «یگان‌های توپخانه‌ای شجاع ارتش، مواضع دشمنان را بی‌رحمانه و با دقت بسیار بالا، گلوله‌باران کردند.»

بر اساس این گزارش، در رزمایش روز سه‌شنبه نظامیان کره شمالی بر وفاداری خود در قبال کیم جونگ اون تاکید و تعهد کردند با جان و دل از او و کشور دفاع خواهند کرد.

303/300

کد خبر: 761651

وب گردی

وب گردی