۹۵۱۲ داوطلب از خراسان شمالی در آزمون کارشناسی ارشد۹۶ شرکت می‌کنند

نماینده سازمان سنجش در آزمون کارشناسی ارشد از شرکت ۹هزارو ۵۱۲ نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری مهر خراسان شمالی امید رضا دهقان اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه جاری، در دو نوبت صبح و عصر با شرکت ۹۵۱۲ داوطلب برگزار می‌شود.

دهقان افزود: از این تعداد، ۴۵۰۸ داوطلب زن و ۵۰۰۴ داوطلب مرد هستند که در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: این آزمون در دو حوزه دانشگاه بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با شرکت به ترتیب ۷۸۵۰ و ۱۶۶۲ داوطلب، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: باجه رفع نقص کارت آزمون، امروز ۶ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸، در محل هریک از حوزه‌ها فعال است و در روزهای برگزاری آزمون نیز از ساعت ۶ و نیم صبح تا شروع فرایند آزمون فعالیت خواهد داشت.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰است، تأکید کرد: درب حوزه‌های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون، بسته خواهد شد و پس‌ازاین زمان، از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت به عمل خواهد آمد.

دهقان عنوان کرد: نتایج آزمون کارشناسی ارشد در نیمه‌ دوم خردادماه سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته، ۸۶۴۱ نفر از خراسان شمالی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردند.

کد خبر: 761688

وب گردی

وب گردی