کارگاه رایگان رزومه نویسی برای دانشجویان تمامی دانشگاه ها

دبیر اجرایی کارگاه رزومه نویسی گفت: بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در بدو ورود به بازار کار، توانایی معرفی خود به کارفرما را به صورت صحیح ندارند. به همین دلیل غالبا نمی توانند در سازمان های بزرگ مشغول به فعالیت شوند، گرچه همکاری در صنایع و سازمان های بزرگ نیازمند تجربه نیز هست ولی تا زمانی که افراد نتوانند ویژگی های فردی، شخصیتی، حرفه ای و توانایی های خودشان را به صورت صحیح و حرفه ای بیان کنند، یافتن شغلی حرفه ای نیز بعید به نظر می رسد.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه مغاری دبیر اجرایی کارگاه رزومه نویسی درباره برگزاری و زمان برگزاری به ایسکانیوز گفت: کارگاه رزومه نویسی، دغدغه ای حرفه ای با رویکرد کارآفرینی است با تدریس دکتر اردوبادی که در آن تصمیم داریم تا با روشن کردن مسیری دقیق برای دانشجویان، روش ها، تکنیک ها و استراتژی های این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن به دانشجویان آموزش دهیم. هر چند نوشتن یک رزومه حرفه ای ممکن است هفته ها به طول بینجامد ولی آشنایی با تکنیک ها و استراتژی های مربوط به این کار در یک کارگاه 3 الی 4 ساعته قابل مطرح کردن است.

او در ادامه گفت: بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در بدو ورود به بازار کار، توانایی معرفی خود به کارفرما را به صورت صحیح ندارند. به همین دلیل غالبا نمی توانند در سازمان های بزرگ مشغول به فعالیت شوند، گرچه همکاری در صنایع و سازمان های بزرگ نیازمند تجربه نیز هست ولی تا زمانی که افراد نتوانند ویژگی های فردی، شخصیتی، حرفه ای و توانایی های خودشان را به صورت صحیح و حرفه ای بیان کنند، یافتن شغلی حرفه ای نیز بعید به نظر می رسد.

وی در ادامه به برگزاری این کارگاه در سطح دانشگاه های کشور اشاره کرد و افزود: این کارگاه 2 اردیبهشت ماه در تالار آوینی پردیس هنرهای زیبا، 3 اردیبهشت ماه دانشگاه سوره، 4 اردیبهشت ماه دانشگاه سپهر اصفهان برگزار شده است. همچنین این کارگاه 7 اردیبهشت ماه سالن ارشاد شهر نوشهر، از طرف دانشگاه کمال الملک شهرستان، 9 اردیبهشت ماه دانشگاه هنر تهران، 11 اردیبهشت ماه دانشگاه آزاد رودهن، 12 اردیبهشت ماه دانشگاه نیشابور، 13 اردیبهشت دانشگاه فردوسی شهر مشهد برگزار می شود.

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

200/202

کد خبر: 761716

وب گردی

وب گردی