آتش سوزی انباری ساختمان مسکونی شهرک راه آهن مهار شد

نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع خود آتش سوزی در قسمت انباری ساختمان مسکونی را مهار کردند.

به گزارش ایسکانیوز با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 69 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 00:14 بامداد امروز به شهرک راه آهن، بلوار گلها اعزام شدند.
فریدون خاوریان فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: قسمت انباری 12 مترمربعی در طبقه اول ساختمانی سه طبقه با کاربری مسکونی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی راهروهای ساختمان را فراگرفته بود.
وی با اشاره به اینکه این انباری مملو از ضایعات الکترونیکی بود، افزود: آتش نشانان بی درنگ جریان برق و گاز ساختمان را برای ایمن سازی محل حادثه قطع کردند و پس از گشودن درب انبار به وسیله ابزار مخصوص، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های تنفسی به طبقات بالایی ساختمان رفتند و تعدادی از ساکنان را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
گفتنی است؛ آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 761732

وب گردی

وب گردی