چرا کارگردان «تیک آف»  اسم فیلمش را تغییر داد؟

احسان عبدی پور، می گوید: در نهایت سرمایه گذار می تواند تصمیم گیری کند که برای فیلم چه اسمی را در نظر بگیرد. اگر من درباره دلایل تغییر نام فیلم صحبت کنم، ممکن است «تیک آف» دچار حاشیه هایی شود که در این زمان به صلاح فیلم نیست. 

به گزارش ایسکانیوز، اکران فیلم «تیک آف» به کارگردانی احسان عبدی پور از چهارشنبه، 6 اردیبهشت در گروه سینمایی ماندانا آغاز شده است، نام این فیلم پیش از این «آه ای عبدالحلیم» بود اما در زمان نمایش عمومی به «تیک آف» تغییر کرد. عبدی پور درباره دلایل تغییر نام این فیلم به ایسکانیوز، گفت: دلایل تغییر اسم فیلم را باید از سرمایه گذار فیلم پرسید و من ترجیح می دهم که به این موضوع ورود نکنم. در نهایت سرمایه گذار می تواند تصمیم گیری کند که برای فیلم چه اسمی را در نظر بگیرد. اگر من درباره دلایل تغییر نام فیلم صحبت کنم، ممکن است «تیک آف» دچار حاشیه هایی شود که در این زمان به صلاح فیلم نیست.
کارگردان «تیک آف» با اشاره به ساخت سریالی برای شبکه 3 در آینده نزدیک، گفت: سریالی را با نام «آرماندو» برای شبکه 3 در دست تولید دارم که موضوعی کمدی دارد و در 26 قسمت ساخته می شود. هنوز زمان پخش سریال مشخص نشده است.

او درباره مکانی که «آرماندو» در آن تصویربرداری می شود، بیان کرد: بخش های زیادی از سریال در تهران تصویربرداری می شود و بقیه آن هم در شهرک سینمایی غزالی تولید خواهد شد.
عبدی پور درباره بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند، اظهار کرد: حمیدرضا آذرنگ، سحر ولدبیگی، مرجانه گلچین، علی استادی، علی اوجی، الیکا عبدالرزاقی گروه بازیگران مجموعه را تشکیل می دهند و به احتمال زیاد محمدرضا هدایتی هم به این سریال اضافه شود.

به گزارش ایسکانیوز، «تیک آف» از چهارشنبه در گروه سینمایی ماندانا اکران می شود. مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم است .
در خلاصه داستان فیلم آمده است : در پایان جشنی شبانه، زندگی چهار دختر و پسر، به سمت غریبی سر کج می‌کند. هیجان... شوخی شوخی و بازی بازی، راه می‌افتند تا از عقده‌های چندساله شان کام بگیرند . شوخی تا سرحد جنون. هر شرطی بجز مرگ...
عوامل اصلی فیلم عبارتند از: سایر عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده: طهورا ابوالقاسمی، نویسنده و کارگردان: احسان عبدی پور، مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح و چهره پرداز: سودابه خسروی، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، خواننده: رضا یزدانی، موسیقی: محسن شریفیان، بابک شهرکی، جلوه های بصری: شهاب الدین نجفی، استودیو روشنا، عکاس: سید عبدالحسین نواب موسوی، مدیر تولید: سمیرا علایی، منشی صحنه: آذر تجلی ، مدیر تبلیغات : میثم میرزائی ، روابط عمومی : نگین موسوی ، سرمایه گذاران: بیمه رازی، مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی.
خبرنگار: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 761771

وب گردی

وب گردی