زنگنه:  آینده کشور به حضور مردم در پای صندوق های رای بستگی دارد

وزیر نفت گفت: مردم در پای صندوق های رای تصمیم می گیرند که چه کسی آینده کشور را اداره کند، آینده کلی کشور و حوزه هایی مثل صنعت نفت در پای صندوق‌های رای مشخص می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ بیژن زنگنه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، اظهار کرد: تا زمانی که به طور مستمر بنزین تولید نکنیم هیچ برنامه ای برای اعلام آن نداریم. هر وقت که توانستیم تولید بنزین را مستمر کنیم و مقدارش مشخص شد اعلام می کنیم. ما هیچ احتیاجی به اقدامات نمایشی نداریم و تا وقتی که از تولیدمان مطمئن نشویم مراسمی نخواهیم داشت.

وی همچنین در ارتباط با انتقادات برخی که عقیده داشتند طرح های دولت دیربازده است، اظهار کرد: آرزوی ما این بود که زودتر از این هم طرح هایمان را به انجام برسانیم اما زورمان همین قدر بود.

وی ادامه داد: مشکل مالی، مشکل تحریم ها و مشکل بهم ریختگی مدیریتی وجود داشته است ، اما من وارد این موضوعات نشدم و تحلیل نکردم که چه چیزهایی را تحویل گرفته ایم؛ اما اگر لازم باشد حتما تحلیل می کنم که شرایط پیش از این چگونه بوده است و چه مشکلاتی از لحاظ مدیریتی و در هم ریختگی شرایط داشتیم.

زنگنه گفت: من همیشه گفته ام مشکل پروژه ها و اداره کشور پول نیست. اگر تدبیر باشد، خود تدبیر پول را جور می کند. نکته آن است که باید اجازه دهیم که تدبیر اعمال شود. امیرالمومنین گفته اند اگر آدم قدرت اعمال تدبیر را نداشته باشد تدبیرش هم به درد نمی خورد.

وی همچنین در ارتباط با چشم انداز صنعت نفت ایران، گفت: آینده کشور به تصمیم مردم بستگی دارد. مردم باید تصمیم بگیرند که کشور چطور اداره شود. واقعیت این است که تصمیم مردم تصویر آینده کشور و حوزه هایی مثل حوزه نفت را مشخص می کند.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: نظر شش کاندیدای انتخاباتی با یکدیگر متفاوت است. اگر هر کدام شان بر سر کار بیایند یک سرنوشتی بر کشور حاکم می شود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:پورعرب

402

کد خبر: 761791

وب گردی

وب گردی